kraj za napster

Rhapsody preuzeo Napster kako bi se natjecao sa Spotifyjem

Foto: Reuters/PIXSELL
Rhapsody preuzeo Napster kako bi se natjecao sa Spotifyjem
02.12.2011.
u 15:59
Rhapsody ima 800 tisuća pretplatnika, a Napster 700 tisuća, dok ih Spotify ima oko dva milijuna
Pogledaj originalni članak

Najveći američki glazbeni servis Rhapsody preuzeo je u četvrtak Napster, servis koji je zapamćen po brojnim tužbama glazbenika i izdavačkih kuća. Rhapsody je Napster kupio od tvrtke Best Buy za nepoznat iznos novca, nakon što su prije dva mjeseca potpisali ugovor.

Napster su 1999. godine osnovali tada 19-godišnji student Shawn Fanning te Sean Parker kao servis za razmjenu prvenstveno glazbenih sadržaja. Servis je već dvije godine kasnije morao prestati s radom nakon sudskog naloga i niza tužbi Američke udruge snimateljske industrije (RIAA) jer su Napsterovi korisnici besplatno skidali glazbu, kršeći time autorska prava. Tužbama su se pridružili i neki slavni glazbenici, poput Metallice i Dr. Drea.

Tvrtka Best Buy kupila je servis 2008. godine, a Napster je nastavio kao pretplatni servis, uz zadržavanje istog imena i loga. Međutim, sjedinjenjem s Rhapsodyjem i oni će nestati. Rhapsody zapravo želi kupiti pretplatnike, kojih Napster sada ima 700 tisuća, a sam Rhapsody 800 tisuća, no nije poznato koliko će ih uspjeti preuzeti. Rhapsodyju je cilj natjecati se s europskim servisom Spotify, koji ima čak 2 milijuna pretplatnika.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.