KINESKI CAMEL

Rimac raskida suradnju s bogatim partnerom: Dogovarali milijunske poslove, a onda se javio SAD

Foto: Dubravka Petric/PIXSELL
Mate Rimac u Neveri posjetio Osijek Street Race Show
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Mate Rimac i Christophe Piochon dočekuju francuskog predsjednika Emmanuela Macrona ispred hotela Esplanade
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Hvar: Mate Rimac dao je izjavu medijima prije sastanka s Plenkovićem
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Mate Rimac i Christophe Piochon dočekuju francuskog predsjednika Emmanuela Macrona ispred hotela Esplanade
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL
Mate Rimac u Neveri posjetio Osijek Street Race Show
Foto: Danijel Lijović
Mate Rimac i Tim Stevens na Bug Future Showu
Foto: Josip Regović/Pixsell
Mate Rimac
27.02.2024.
u 14:10
Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 milijuna eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj kompaniji. U 2018. dogovorena je gradnja zajedničke tvornice električnih motora i baterija u Kini. Camel i Rimac planirali su u tvornicu u Xiangyangu, u pokrajini Hubei, uložiti 158,2 milijuna dolara.
Pogledaj originalni članak

Rimac Automobili odlučili su raskinuti suradnju s kineskim proizvođačem baterija Camel Groupom, ukazujući na američke optužbe o prisilnom radu manjinskih Ujgura u pokrajini Xingjang.

Prošlog kolovoza SAD je zabranio uvoz robe Camel Groupa i Chenguang Biotech Groupa, proizvođača začina i ekstrakata u sklopu nastojanja da se iz američkih nabavnih lanaca eliminira praksa prisilnog rada, kako je navelo ministarstvo domovinske sigurnosti. Peking je odbacio optužbe.

GALERIJA Rimčeva Nevera oborila je novi ludi rekord: 'Osjećate kako vam vuče vrat prema naprijed'

Foto: Rimac Automobili
Rimčeva Nevera oborila je novi ludi rekord
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili

Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 milijuna eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj kompaniji. U 2018. dogovorena je gradnja zajedničke tvornice električnih motora i baterija u Kini. Camel i Rimac planirali su u tvornicu u Xiangyangu, u pokrajini Hubei, uložiti 158,2 milijuna dolara. Hrvatska kompanija trebala je osigurati pet milijuna eura, znanje i tehnologiju, što bi joj osiguralo udio od 40 posto, a ostatak novca pribavio bi Camel.  

Krajem prošlog tjedna Rimac grupa objavila je u izjavi za njemački poslovni tjednik Wirtshaftswoche da je "primila na znanje optužbe o prisilnom radu u Camel grupi, jednom od našh ulagača". Camel po navodima hrvatske kompanije prihvaća načela odgovornog i etičnog poslovanja, istaknuli su u Rimac grupi, dodavši da zajednički projekt nije operativno aktivan od 2022. i da je "trenutno u postupku gašenja", citira njemački list. Kineska kompanija nije bila odmah dostupna za komentar, napominje Reuters.

VEZANI ČLANCI:

Sredinom veljače tisuće automobila njemačkih marki Audi i Porsche, dioničara Rimac Automobila, zaglavile su pred američkim lukama zbog carinske provjere dijelova proizvedenih u zapadnoj Kini koji podliježu zabrani uvoza zbog sumnji u prisilni rad.

VIDEO Mate Rimac odgovorio kritičarima: 'Evo, hajmo prebrojiti na koliko automobila radimo'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

Avatar ŽutiKarton
ŽutiKarton
16:00 27.02.2024.

Rimčevi auti na navijanje.

KI
kingtom
16:06 27.02.2024.

Tko hrani kineze igra igru protiv samoga sebe.

Avatar KalebJosua
KalebJosua
14:52 27.02.2024.

Ujgri- muslimani su pod stalnim nadzorom i u radnim logorima. Katolici imaju izmjenjenu biblija, crkve bez križeva i biskupa kojeg odobrava kineski KPCK, Tibetanci bez prava i pod komunističkim nadzorom i maltretiranjem. Slobodu imaš da radiš i šutiš i velučaš vođu.