Test: Kia Sportage

Robustan SUV s moćnim i štedljivim dizelašem

Foto: Mladen Milčić
Kia Sportage
Foto: Mladen Milčić
Kia Sportage
12.02.2019.
u 19:25
Na središnjem dijelu komandne ploče nalazi se 8” multimedijski zaslon osjetljiv na dodir
Pogledaj originalni članak

Koliko je popularan robustan korejski SUV Sportage dokazuje podatak da je to daleko najprodavaniji Kijin model u Europi, a u Hrvatsku je upravo stigla redizajnirana verzija četvrte generacije koja je na tržištu od 2015. godine. Velikih promjena u izgledu nema, decentno su sprijeda restilizirani odbojnici, LED svjetla i maska hladnjaka, dok su stražnja svjetla reflektirajućom trakom spojena sa stop svjetlom. Sportageov je izgled još uvijek vrlo aktualan, a manje korekcije donijele su još veću atraktivnost.

I u unutrašnjosti su promjene manje, a položaj za upravljačem automobila 448 cm dugačkog i 17,5 cm odignutog od tla zaista je SUV-ovski. Na informacijskom zaslonu ispred vozača pojavljuju se najbitnije informacije, ali i one ne toliko bitne ali korisne. Primjerice, kod promjene brzine brisača na zaslonu se odmah pojavi obavijest. Na središnjem dijelu komandne ploče nalazi se 8” multimedijski zaslon osjetljiv na dodir (kod slabijih paketa opreme 7”), a uz paket opreme EX Fresh dolazi i GPS navigacija TomTom s prometnim informacijama i obavijestima o kamerama za nadzor brzine. Važno je naglasiti da je za volanom ugodno, a sve se funkcije praktično i lako koriste. Multimedijski sustav je vrlo jednostavan za korištenje.

Foto: Mladen Milčić
Kia Sportage

Ispod poklopca motora testnog Sportagea novi je motor u ponudi – dizelski 1,6 CRDi koji je zamijenio dosadašnji 1,7-litreni CRDi. Dolazi u dvije varijante, sa 115 i 136 KS. Isprobali smo snažniji, sa 136 konja i 320 Nm okretnog momenta od 2000 o/min uparen s preciznim 6-stupanjskim mjenjačem i prednjim pogonom (uz ovaj motor Sportage je dostupan i uz 7DCT automatik ili 4x4 pogon), koji je snažan, elastičan, tih te rafiniran u svim režimima vožnje. Dakako, i štedljiv, zbog čega su dizelaši u ovoj klasi još uvijek poželjni. Prosječno smo u mješovitoj vožnji trošili 6,6 l/100 km. Početni Sportage sa za sada najsnažnijim motorom u ponudi stoji 216.990 kuna, a uz testiranu bogatiju EX Fresh opremu 236.990 kuna.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BA
BakaMraz
21:05 13.02.2019.

Skoro pa poklon!