Kad uz naziv nekog automobila čujete i riječ "sportrider", prva je asocijacija da je riječ o jurilici. I, greška. U posljednje je vrijeme među zastupnicima automarki popularno automobilima koji su sve samo ne jurilice davati nazive (opreme, karoserijskih izvedbi...) koji ljubiteljima brzina mogu uzburkati krv. Tako i naša testna Ibiza ima opremu Sportrider, te bučni benzinski agregat od 75 konjskih snaga.
Dobro, kad smo se pomirili s tim da je testna Ibiza sportska samo po nazivu opreme, uvidjeli smo da motor u gradskoj vožnji uopće nije loš. Štoviše, Ibizu se u gradskom ritmu da prilično žustro voziti. Na nekakva turbo ubrzanja, naravno, ne možete računati, ali zato uz automobil ne ide ni turbo cijena. Početnu cijenu od 86.300 kuna za ponuđeni paket smatramo poštenom, malo je podižu doplaćena boja i maglenke. Dizajnerski "nova" Ibiza nije revolucija jer promjene su, prema modelu prije redizajna, zaista minimalne.
Nova je, primjerice, maska te svjetla. No, Ibizin dizajn na prenapučenom tržištu još uvijek drži vodu, a atraktivnost se nastoji podići bogatijim paketima opreme. Materijali su kvalitetni, sjedala čvrsta i udobna. Izvedba s trojim vratima atraktivnija je od one s peterim, no danak zato plaćaju putnici koji se moraju uvući na stražnju klupu. Ući nije lako, izaći je još i teže. Prostora straga raskošno imaju dvije osobe, za silu bi se mogla utrpati i treća. Prtljažnik ispunjava gradske potrebe, a za duži put u njega bi se mogle spakirati tri odrasle osobe.
Sve u svemu, solidni gradski automobil koji bi bi bez problema poslužio i na duljem putovanju - bez pretjerane jurnjave, ali uz udobnost i komor dovoljan prosječnom vozaču.