RAST HRVATSKOG IT-JA

Šef Infobipa o uspjehu Photomatha: Jako mi je drago što je povučeni inženjer Sabol uspio

Šef Infobipa o uspjehu Photomatha: Jako mi je drago što je povučeni inženjer Sabol uspio
06.03.2023.
u 19:45
Iz Infobipa otkrivaju da se također igraju s ChatGPT-jem: 'Za Kutića je rekao da je roker, a za mene da sam filmski producent', kaže Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.