GENEVA MOTOR SHOW

Serijski C4 Cactus izgleda radikalno kao i koncept

Foto: Bojan Arežina
Citroën C4 Cactus
Foto: Bojan Arežina
Citroën C4 Cactus
Foto: Bojan Arežina
Citroën C4 Cactus
Foto: Bojan Arežina
Citroën C4 Cactus
Foto: Bojan Arežina
Citroën C4 Cactus
05.03.2014.
u 11:19
Cactus je zadržao niz osebujnih detalja viđenih na konceptu
Pogledaj originalni članak

Citroën C4 Cactus jedan je od najvećih noviteta ovogodišnjeg ženevskog auto-salona. Verzija Cactusa za serijsku proizvodnju zanimljiva je po tome što je zadržala niz osebujnih detalja viđenih na konceptu.

Najuočljiviji od njih svakako su "otoci" od termoplastičnog poliuretana na vratima i branicima, takozvani Airbump, čija je svrha da štite karoseriju od oštećenja. Riječ je zapravo o dosta tvrdoj, ali i savitljivoj plastici koju je Citroën pametnim odabirom boja učinio dosta atraktivnom.

U unutrašnjosti su zanimljiva prednja sjedala, ili, preciznije, prednja klupa, iz koje izvire ručna kočnica. Tu su i ručke na vratima koje izgledaju kao da ih je netko skinuo s putničkih torbi, a na sredini šminkerski jednostavne kontrolne ploče nalazi se već nezaobilazni dodirni zaslon od sedam inča, koji je dizajnerima omogućio da na ploči ostave minimalan broj prekidača. Korisničko sučelje potpuno je digitalizirano. Kako bi kontrolna ploča ostala što jednostavnija, zračni su jastuci prebačeni u krov.

Cactus, koji bi na hrvatsko tržište trebao stići u rujnu, zanimljiv je i po maloj masi, koja iznosi samo 965 kilograma (200 manje od običnog C4) za verziju s osnovnim jednolitrenim trocilindričnim turbobenzincem VTi koji razvija 82 konjske snage. Iako bi ime možda moglo navesti na drugačiji zaključak, Cactus koristi PSA-ovu platformu 1, koju koriste, na primjer, Citroën C3 i Peugeot 208. Cactus je dosta manji od svojih rivala - od VW Golfa je kraći 10 centimetara, a tek je malo veći od Fiata 500L.

>> Novi Aygo je agresivniji, duži i prima više prtljage

>> Qoros 3 Hatch predstavljen u Ženevi, sprema se i crossover

Foto: Bojan Arežina

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.