Severina, Parni valjak i Prljavo kazalište najpopularniji su hrvatski glazbenici na Facebooku, pokazalo je istraživanje Socialnumbersa, s time da Severina sa svojih više od 250.000 obožavatelja prednjači s oko njih 100.000 u odnosu na dva popularna benda. Što se tiče Twittera, "najsljeđeniji" hrvatski glazbenici su 2Cellos koji broje više od 8000 pratitelja, a za stopama im je Nina Badrić.
Najgledaniji videospot na YouTubeu svakako je onaj Jelene Rozge za pjesmu "Bižuterija", prenosi Netokracija, i to s više od 11 milijuna pregleda, ali Severina je i dalje apsolutna vladarica YouTubea čiji su uradci pogledani više od 45 milijuna puta, a nad ostalim hrvatskim glazbenicima prednjači i po broju YouTube-pretplatnika.
Infografiku Netokracije o popularnosti hrvatskih glazbenika na društvenim mrežama možete pogledati ovdje.
Vidi se da su kmerski novinari na djelu!!! Glavna tema im je ševerina a nikako ne harac, poskupljenje, svega i svaceg, namjestanje osuđenih politicara na rukovodeca mjesta itd!!!! Svaka cast novinari!!! Pravi ste partijski radnici!! Sramota!!