Što zbog recesije, a što zbog poslovnih promašaja i tržišnih mijena, divovima na području potrošačke elektronike ne cvatu ruže. Panasonic i njegova podružnica Technics ne stoje baš najbolje, a najviše je poljuljan Sony, koji se od inovatora koji je prvi pravio tranzistore pretvorio u „diva na staklenim nogama“; zlobnici kažu da Sony glavu iznad vode drži samo zbog dvije stvari: PlayStationa 3 i – stare slave.
Za razliku od njih, ne toliko razvikani Sharp iz Osake stoji vrlo dobro zahvaljujući izvanrednim Aquos LCD televizorima čija kvaliteta osvaja kupce, a još više zahvaljujući tome što u svojim tvornicama proizvodi zaslone koje u svoje aparate ugrađuju i drugi proizvođači.
Sharp se dugo premišljao hoće li ući na novo tržište 3D televizora, koji omogućuju trodimnezionalno gledanje bez nespretnih naočala i konačno su se odlučili da će potražnja biti dovoljna za ponudu.
Shigeaki Mizushima, čelnik Sharpa, najavio je da će njihovi 3D televizori biti na japanskom tržištu na ljeto, a u Europi, Americi i Kini krajem ožujka iduće godine te da je siguran da će zbog svoje kvalitete biti vrlo traženi:
- Naši proizvodi daju mnogo jasniju sliku. Razliku će moći svatko uočiti. Jasnoću je lako razumjeti.