NA TESTU

Škoda Octavia Combi pažnju privlači stilom, opremom i voznim osobinama

Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
02.06.2020.
u 10:36
Osim uglađenog benzinskog motora od 150 konjskih snaga, na testnoj Octaviji Combi 1,5 TSI oduševljava njemački precizan 6-stupanjski ručni mjenjač
Pogledaj originalni članak

Limuzinska izvedba nove Octavije u Hrvatskoj se očekuje ovih dana, no Octavia Combi već je tu. Stoji od 170.512 kuna, a ta se cijena odnosi na inačicu pokretanu 1,5-litrenim TSI benzincem od 150 konjskih snaga. Navedena inačica dolazi u srednjoj razini opreme Ambition, a nova Octavia u Ambition razini opremljenosti ima puno više serijske opreme nego što je prethodna generacija imala u najbogatijoj opremi Style.

U Style opremi nova Octavia Combi stoji od 184.459 kn i upravo smo takvu izvedbu – Octaviju Combi 1,5 TSI Style - isprobali. Osim uglađenog i žustrog motora, oduševljava njemački precizan 6-stupanjski ručni mjenjač. Ovako pogonjena Octavia Combi stotku uhvati za 8,3 sekunde te postiže maksimalnih 244 km/h. Potrošnja nam se tijekom testa većinom kretala oko osam litara na stotinu prevaljenih kilometara. Ovjes je odlično podešen te pruža pravu mjeru između udobnosti i agilnosti, neravnine na prometnicama upija vrhunski, a vožnja je ugodna i zbog vrlo dobre zvučne izolacije.

U novoj generaciji Octavia je po svemu bolja od prethodnice – robusnija je, prostranija, opremljenija, boljih voznih osobina. Znamo li da je i prethodna Octavia odličan automobil, puno govori činjenica da je novitet u svim ovim kategorijama stepenicu ili čak i dvije iznad. Atraktivne crte vanjštine prelile su se u interijer, koja je potpuno digitalizirana. Broj klasičnih tipki i prekidača sveden je na minimum. Dizajn je i dalje jednostavan, ali izgleda dobro, moderno. Puno funkcija objedinjeno je na središnjem dodirnom zaslonu, jednostavnom za upotrebu. Osim audio sustava, navigacije, postavki vozila, tu su i komande klimatizacijskog uređaja. Korišteni materijali su kvalitetni, ugodni na dodir, završna obrada uzorna. Instrumentna ploča je redizajnirana, digitalna, te također izgleda odlično.

Octavia Combi već serijski ima automatski klima-uređaj Climatronic, višenamjensko kožom presvučeno kolo upravljača, radio s 10-inčnim zaslonom, osam zvučnika, funkciju Smart Link, stražnje parkirne senzore, automatsko paljenje svjetala i brisača, putno računalo u boji, tempomat, 16“ lakometalne naplatke, LED prednja i stražnja svjetla, LED prednje maglenke, el. podesive i grijane retrovizore, el. podizače prozorskih stakala sprijeda i straga, Front Assist, zadržavanje u voznom traku, višenamjensku kameru, LED Matrix prednja svjetla. Testna je stigla u bogatoj Style razini opremljenosti te ima još, primjerice, navigaciju, WLAN hotspot, dodatno zatamnjena stakla. S podužeg popisa opreme doplatiti je trebalo samo za 18“ naplatke, krovne nosače i kromirane detalje.

Sa svim tim cijena joj je 195.297 kn, što je manje od iznosa kojeg valja dati za istovjetno opremljene konkurente. Prostora u kabini u izobilju imaju vozač i suvozač, ali i putnici straga. Logično, jer nova Octavia duža je i šira od svoje prethodnice te raspolaže većim prtljažnikom. Zapremina najvećeg prtljažnika u klasi vozila tako je porasla za 30 litara - na sadašnjih 640 litara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.