NOVI MODEL Škoda je u Pragu novinarima prepustila upravljač modela Roomster

Škoda Roomster - mjesta za više

Foto: import
Škoda Roomster - mjesta za više
12.06.2006.
u 19:01
Pogledaj originalni članak

Kako bi izgledao križanac aviona i kuće? Zapitali su se to Škodini dizajneri prije nego što su u Frankfurtu 2003. pokazali konceptno vozilo Roomster. Kompaktni monovolumen, namijenjen mlađim obiteljima i osobama aktivnoga načina života, svidio se javnosti, pa je ove godine pokazana i istoimena serijska verzija modela.

Roomster se upravo počeo prodavati u rodnoj Češkoj, a do kraja godine trebao bi stići na gotovo sva europska tržišta. Dolazak u Hrvatsku predviđa se u siječnju 2007., a predviđanja obuhvaćaju i plan od 450-500 prodanih primjeraka te godine. Bude li početna cijena zaista pretpostavljenih 12.500 eura, vjerujemo da bi prodajne brojke mogle biti i bolje. Jer, dizajn je simpatičan, Roomster osvaja prijateljskim izrazom lica.

No, daleko od toga da mu je dopadljiv i neobičan dizajn jedini adut - uz obećanu povoljnu cijenu. Roomster se također jako dobro vozi. Upravljač je odličan, kao i stabilnost i udobnost. Ulazni 1,2 benzinski motor za nijansu je preslab, no 1,4 dizelaš smatramo dobrim izborom. Dinamičan karakter, dakle, možemo pripisati genima aviona s početka priče, uz koji se veže i osjećaj vožnje u kokpitu - vozača okružuju velike staklene površine. Od "mame" kuće Roomster je, pak, naslijedio stražnjicu osmišljenu poput dnevnog boravka. Veliki prozori u prostranu kabinu puštaju dovoljno svjetla, a situacija je i bolja u izvedbama sa staklenim panoramskim krovom.

Tri stražnja sjedala - objedinjena VarioFlex sustavom - pružaju niz mogućnosti. Svako od sjedala može se izvaditi, ali i pomicati 150 mm naprijed-natrag. Izvadi li se samo srednje sjedalo, bočna se mogu micati lijevo-desno. Preklopi li se, srednje sjedalo ima ulogu stolića. Prtljažnik nudi 530 do 1780 litara. Zaista raskošno! Široka stražnja vrata, pravilan oblik i ravna podnica jamče dobru iskoristivost.

Škodin ulazak u posve novi segment trebao bi, prema svemu sudeći, biti uspješan, osobito na tržištima poput našeg - gdje kupci jako gledaju da za uložen novac dobiju što više.

Pogledajte na vecernji.hr