Nakon relativno neuspješnog pokušaja s prvom generacijom ForFoura (2004.-2006.), Smart je ponudio drugu generaciju koju proizvodi u suradnji s Renaultom. Zapravo, ForFour je brat blizanac Renault Twinga i proizvodi se u istoj tvornici, u Revozu u slovenskom Novom Mestu.
Dužina od 3,49 m, kratki prevjesi i krug okretanja od samo 8,65 metara čine Smart ForFour iznimno praktičnim za gradsku vožnju. Osjećaj pri manevriranju i posebno parkiranju je fantastičan. Rasterećeni prednji kotači zbog straga smještenog motora imaju kut zakretanja od 45 stupnjeva pa se ForFour doslovno okreće u mjestu.
Stoga je svako parkiranje zbog njegove lakoće i jednostavnosti ugodno. A to je najbolja osobina automobila u koji se relativno komforno mogu prevesti četiri osobe. Ima gotovo jednovolumensku formu pa se sjedi dosta visoko, a zbog toga je i preglednost odlična.
Za pogon je zadužen 1-litreni trocilindraš sa 70 KS i 91 Nm okretnog momenta, koji u suradnji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem vrlo solidno pokreće mališana.
Vožnja u gradu, zbog stražnjeg pogona i živahnog motora, je zabavna. Smart je u gradu prvenstveno zbog malih dimenzija i mase od samo 900 kg vrlo agilan, u praksi dinamičniji i od deklariranih performansi (15,9 s do stotke, 151 km/h najveća brzina), ali zaboravite na sportsku vožnju bez obzira na stražnji pogon. Ipak, u gradskoj vožnji može biti pravi zvrk. I na autocesti pri većim brzinama Smart ForFour djeluje čvrsto i sigurno drži pravac.
Zbog motora smještenog straga prtljažnik prima samo 185 litara, ali može se proširiti do 975 litara.
vozio novog twinga, totalni promašaj od auta! katastrofa, zadnji pogon, na snijegu užas!