odabrali zagreb

Sony reklame za Xperiju snimao na Zrinjevcu, u Masarykovoj...

Foto: Affliction
Sony reklame za Xperiju snimao na Zrinjevcu, u Masarykovoj...
04.09.2012.
u 14:39
Centar Zagreba zanimljiv je jer predstavlja sjajan spoj različitih arhitektonskih stilova, objasnili su u Sonyju odabir lokacije
Pogledaj originalni članak

Sony je prije nekoliko dana na sajmu IFA 2012. predstavio nove uređaje iz serije Xperia – mobitele T, V i J te tabletno računalo Tablet S. Tim su povodom snimljeni i promidžbeni spotovi, a nama je zapelo za oko što su neki od njih snimani i u – Zagrebu. Zasigurno ćete prepoznati dijelove metropole kao što su Zrinjevac i Masarykova ulica.

– Provjerili smo mnoge različite lokacije širom svijeta, koje bi odgovarale pričama koje smo željeli ispričati. Završna odluka da snimamo u Zagrebu kombinacija je dostupnosti pogodnih lokacija, filmske infrastrukture i povoljne produkcije – objasnili su u Sonyju odabir lokacije za portal gadgeterija.net.

– Naš cilj je bio stvoriti urbani izgled koji će biti blizak gledateljima širom svijeta. Centar Zagreba je zanimljiv jer predstavlja sjajan spoj različitih arhitektonskih stilova – dodali su.

Snimanje je sveukupno trajalo 10 dana, a ekipa iz Skandinavije u Zagrebu je provela gotovo tri tjedna. Kompletna glumačka ekipa je angažirana u Hrvatskoj i u susjednim zemljama od kraja lipnja do sredine srpnja.

ODUŠEVIO NAVIJAČE

FOTO Pogledajte invaziju na hajdukovce. Svi su otišli u svlačionicu, jedan i dalje dijelio autograme

Hajduk je u gostima s 3-0 pobijedio Mladost Ždralove iz Bjelovara. Iako je domaćin bio agresivan i napadao prvih 15 minuta, Hajduk je poveo u 18. minuti. Sudac Zdenko Lovrić dosudio je jedanaesterac nakon što je Antonio Azinović srušio Bambu. Precizan je s bijele točke bio Yassine Benrahou. Hajduk je na 2-0 povisio u 34. minuti golom Rokasa Pukštasa. Treći gol za Hajduk zabio je u sudačkoj nadoknadi na kraju utakmice Bamba.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DO
Dorianxyx
13:14 05.09.2012.

Ovaj odabir budi ponos, ali i donekle tugu. Ono što je vrijedno u Zagrebu, što obilaze turisti i što može ući u odbir za ovakvu svjetsku reklamu je rađeno potkraj 19 i početkom 20 st, za vrijeme Austro-Ugarske ili prije. Poslije toga rijetko što, poneki pojedinačni objekti neuklopljeni u neku širu cjelinu.