Vespin popularan model LX lani je dobio nasljednika u modelu Primavera, a sada je tu njezina sportskija inačica Sprint. Dakle, slično kao što je kod modela LX sportsku inačicu činio model S. Mislite li da ćete teško raspoznati Sprint od Primavere, dovoljno je baciti pogled na prednje svjetlo. Dok Primavera dolazi uz okruglo svjetlo, Sprint ima šesterokutnu izvedbu.To su na prvi pogled najvidljivije razlike ova dva manja modela.
Kao i kod Primavere, Vespa je za Sprint pripremila dva motora od 50 ccm (dvotaktni i četverotaktni) te nešto veći od 125 ccm, opremljen s tri ventila. Vizualne razlike vidljive su i na prednjem oklopu gdje su inače tri kromirane linije u donjem dijelu sada ukrašene crvenom bojom – kako i priliči modelu sportskih primjesa. Crvena boja prisutna je i na opruzi prednjeg amortizera. Također, umjesto 11-colnih, Sprint je opremljen za broj većim, 12-colnim kotačima s gumama 110/70-12 sprijeda odnosno 120/70-12 straga. Time je Sprintom jednostavnije i stabilnije upravljati.
Sportski profilirano sjedalo dobilo je bijeli obrub, a nova je i instrumentna ploča s tamnom podlogom. U gornjem dijelu nalazi se analogni pokazivač trenutne brzine, dok niže smješten digitalni dio pokazuje brojač kilometara te sat.
Vespa modeli su za sve one koji žele biti trendi te su to spremni i platiti. Dobro je poznato, naime, da Vespini modeli nisu najpovoljniji. Želite li model Sprint, birati možete između žute, plave, crne, crvene i bijele boje.
>> Motocikl složen od viška avionskih dijelova danas je mnogima – zakon
ok izgleda ali 34 tis kn za skuter od 125 kubika???? posteni skuter od 300 kubika je 35tis kn