Bavaria 32 Sport namijenjena je, prije svega, onima koji žele brzu i
sportsku vožnju, ali istodobno i udobno krstarenje, maksimalni užitak
na njenih 10 metara. Krmena joj je platforma široka tri metra i
obložena tikovinom, a na njoj su u standardu ljestve za ulazak u vodu,
držač bokobrana od nehrđajućeg čelika te kvačice za koje se pričvršćuje
pokrov kokpita. S nje se ulazi i u kokpit, kojem je pod također obložen
tikovinom, što je relativno neobično rješenje na takvoj veličini i tipu
glisera.
Na platformi su u standardu ljestve za ulazak u vodu, držač bokobrana
od nehrđajućeg čelika te kvačice za koje se zakači pokrov kokpita. Tako
se dobiva dojam da je kokpit "otvoreni" salon, koji se lako može
pretvoriti u palubu za sunčanje. Uz upravljačko je mjesto trosjed u
obliku blagog slova U, a zaštitno staklo prilikom vožnje štiti od
vjetra i kapljica. Kormilarsko je kolo podesivo po visini, a tu su i
daljinske komande motora, instrumenti, indikatori rada motora,
osvijetljen kompas, komande i indikatori za podešavanje položaja boda,
signalna oprema i dubinomjer.
Projektanti Bavaria Motor Boatsa nisu željeli pod svaku cijenu
razdvojiti kabine, kako bi dobili na prostornosti, koja je jedan od
najvažnijih uvjeta za komfor. Pramčana se kabina, tako, s velikim
ležajem, zakrivena samo zastorićem, nastavlja na salon u kojem je s
lijeve strane sjedeća garnitura za četvero u obliku slova L sa stolićem
a nasuprot njoj malena kuhinja, dobro opremljena. Posve je odvojena
jedino krmena kabina, s poprečno ugrađenim ležajem za dvije osobe,
malom klupom sa strane, ormarom i pokretnim toaletnim stolićem.
Sanitarni je čvor iznenađujuće velik i dobro osvijetljen.
Bavariji 32 Sport najveća je deklarirana brzina 39 čvorova, a krstareća
23 čv pri 3000 okretaja /min. Krstarećom brzinom, moguća je autonomija
275 milja. Serijski se isporučuju hidraulička vrata, pokrov za kokpit,
CD s dva zvučnika u salonu i dva u kokpitu, a opcija su bojler,
pramčani propeler, klima-uređaj, punjač akumulatora, priprema za TV,
autopilot, GPS, mikrovalna i grijanje Webasto.
Sportski gliser Bavaria 32 Sport - brzine i na moru
Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada
"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."
Odlične vijesti! Hrvatska je po sve tri svjetske agencije dosegla A razinu kreditnog rejtinga
Zahvaljujući provedenim reformama i pravodobnim mjerama koje smo poduzimali u svim krizama, Hrvatsku smo uspjeli dovesti u krug od 40-ak država na svijetu koje po sve tri svjetske rejting agencije pripadaju A kategoriji kreditnog rejtinga, kaže Plenković
Sjećate li se Blaženke Leib? Nekad omiljena voditeljica pojavila se u javnosti, evo kako danas izgleda
Leib je u petak bila moderatorica na promociji knjige "Da, ne, ne znam - moć odluke", autorice Gordane Kalye Smith u Zagrebu.
Jedna navika povećava stres na poslu: Radi ju većina Hrvata, a dovodi i do pada koncentracije
Kao božićna dekoracija i ambijentalna lampa: Ovaj ukras je sve što vam ove jeseni treba u domu