PREDSTAVLJAMO

Sportski gliser Bavaria 32 Sport - brzine i na moru

Foto: import
Sportski gliser Bavaria 32 Sport - brzine i na moru
07.08.2006.
u 19:00
Pogledaj originalni članak

Bavaria 32 Sport namijenjena je, prije svega, onima koji žele brzu i sportsku vožnju, ali istodobno i udobno krstarenje, maksimalni užitak na njenih 10 metara. Krmena joj je platforma široka tri metra i obložena tikovinom, a na njoj su u standardu ljestve za ulazak u vodu, držač bokobrana od nehrđajućeg čelika te kvačice za koje se pričvršćuje pokrov kokpita. S nje se ulazi i u kokpit, kojem je pod također obložen tikovinom, što je relativno neobično rješenje na takvoj veličini i tipu glisera.

Na platformi su u standardu ljestve za ulazak u vodu, držač bokobrana od nehrđajućeg čelika te kvačice za koje se zakači pokrov kokpita. Tako se dobiva dojam da je kokpit "otvoreni" salon, koji se lako može pretvoriti u palubu za sunčanje. Uz upravljačko je mjesto trosjed u obliku blagog slova U, a zaštitno staklo prilikom vožnje štiti od vjetra i kapljica. Kormilarsko je kolo podesivo po visini, a tu su i daljinske komande motora, instrumenti, indikatori rada motora, osvijetljen kompas, komande i indikatori za podešavanje položaja boda, signalna oprema i dubinomjer.

Projektanti Bavaria Motor Boatsa nisu željeli pod svaku cijenu razdvojiti kabine, kako bi dobili na prostornosti, koja je jedan od najvažnijih uvjeta za komfor. Pramčana se kabina, tako, s velikim ležajem, zakrivena samo zastorićem, nastavlja na salon u kojem je s lijeve strane sjedeća garnitura za četvero u obliku slova L sa stolićem a nasuprot njoj malena kuhinja, dobro opremljena. Posve je odvojena jedino krmena kabina, s poprečno ugrađenim ležajem za dvije osobe, malom klupom sa strane, ormarom i pokretnim toaletnim stolićem. Sanitarni je čvor iznenađujuće velik i dobro osvijetljen.

Bavariji 32 Sport najveća je deklarirana brzina 39 čvorova, a krstareća 23 čv pri 3000 okretaja /min. Krstarećom brzinom, moguća je autonomija 275 milja. Serijski se isporučuju hidraulička vrata, pokrov za kokpit, CD s dva zvučnika u salonu i dva u kokpitu, a opcija su bojler, pramčani propeler, klima-uređaj, punjač akumulatora, priprema za TV, autopilot, GPS, mikrovalna i grijanje Webasto.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr