Mazda je s novom ‘šesticom’ izazvala nepodijeljena mišljenja među automobilskim stručnjacima, a sažetak je da auto nema mane. Prostran je, štedljiv, cijenom konkurentan i prije svega izuzetno zabavan u vožnji.
Zbog toga smo sa znatiželjom dočekali top izvedbu s novim 2,5-litrenim Skyactive benzincem od 192 KS i 256 Nm u kombinaciji sa Skyactive 6-brzinskim automatskim mjenjačem. Četverocilindraš je jedan od najboljih atmosferskih motora na tržištu. Rado se vrti i puno obećava – 7,8 sekundi do stotke, a najveća brzina je 223 km/h. Mjenjač prebacuje glatko i brzo, gotovo jednako impresionira kao VW-ov DSG. Podvozje je sportski kruto pa Mazda fino, kao po tračnicama, prolazi kroz zavoje, bez naginjanja. S druge strane ne pati udobnost, dok potrošnja fascinira. Prosječno smo trošili 8,8 l/100 km što je za benzinski automatik sa 192 KS jako dobro.
Pridonosi tome i-ELOOP koji regenerira energiju kočenja, ali i 1360 kg težine limuzine duge 487 cm. Neki kompakti imaju znatno više kilograma. Šestica više ne dolazi s peterim vratima već samo kao klasična limuzina i karavan. Limuzina ima solidan prtljažnik od 490 litara. Revolution oprema nudi djelomično kožna sjedala koja lijepo podupiru tijelo, a ergomomski je unutrašnjost jako dobro izvedena, s preglednim instrumentima. Upravljač je srednje veličine i lijepo sjeda u ruke, a možda bismo malu kritiku uputili preglednosti pri vožnji straga. Ali, stvar spašavaju senzori.