Isprobali smo

Štedljiv i potentan dizelaš u prostranoj limuzini

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic
25.01.2019.
u 09:42
Honda Civic izgleda atraktivno izvana, dok je unutrašnjost ugodna i dizajnirana tako da se koristi s lakoćom
Pogledaj originalni članak

Sedanska izvedba Civica u klasičnoj četverovratnoj limuzinskoj karoseriji svojevrsna je europska Hondina zamjena za Accord, čija se 10. generacija ne prodaje na Starom kontinentu.

Dugačak je 465 cm i uz međuosovinski razmak od 270 cm te prtljažnik koji prima 519 litara, Civic sedan dužinom se približio posljednjoj generaciji Accorda, a zapremninom prtljažnika ju je i prestigao. Neki će reći da bi peta vrata možda bila praktičnija, kao što ih ima Škoda Octavia koja se nameće kao prirodan konkurent Civicu, no uz dovoljno velik utovarni prostor i zaista velik prtljažnik, sedanskom Civicu se po tom pitanju nema što prigovoriti. Osim toga, ovo je limuzina, a Civic se nudi i u klasičnoj peterovratnoj hatchback formi. Prostranost je u unutrašnjosti na zavidnoj razini, premda se ipak vidi nešto manje prostora straga u odnosu na D segment, jer ipak je Civic, pa i u limuzinskom izdanju, izveden iz kompaknog segmenta. Osjeti se to i u vožnji, pogotovo na autocesti. Međutim, daleko od toga da sedanski Civic nije komforan i stabilan na velikim brzinama. Dapače, nudi zavidnu udobnost na duljim putovanjima.

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Honda Civic

Iako nova generacija velikog Hondina SUV-a ni u Europi neće biti dostupna s dizelskim motorima, Civic se još uvijek nudi s dizelašem i to, usuđujemo se reći, najboljim srednje velikim dizelskim motorom na tržištu. Hondin dorađeni 1,6-litreni i-DTEC sa 120 KS i 300 Nm pri 2000 o/min okretnog momenta naprosto briljira u vožnji. Uparen sa 6-stupanjskim mjenjačem kratkih hodova, preciznim poput skalpera u svim režimima vožnje, pruža vrhunske performanse. Do stotke stiže za 9,9 sekundi, a najveća mu je brzina 201 km/h. I ono što je najbolje, kako god ga vozili u prosjeku ne troši više od 5,5 l/100 km.

Ima izrazito precizan upravljač i ovjes koji nudi kompromis udobnosti i dinamičnosti, pa vozač može Civic voziti i dinamično i udobno. Dizelski Civic sedan s već bogatom Comfort opremom stoji 175.847 kuna. U testiranoj verziji s Elegance Navi opremom između ostalog nudi Garminovu navigaciju na 7” ekranu, stražnju kameru, 17-inčne alu naplatke, kao i Honda Sensing paket koji uključuje sustave aktivne sigurnosti poput prilagodljivog tempomata te praćenja prometnog traka.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

GV
golub Vaso
09:58 25.01.2019.

ruting, kupite Hondu u Sloveniji

Avatar HajdukLika
HajdukLika
23:14 25.01.2019.

Užasan dizajn. Pun krutih linija. Nemiran izgled. Plastika na svakom koraku. Pristaje bolje u japanske Manga-crtiće nego na europske ceste.

HL
Hladan
23:07 27.01.2019.

Preskupo, za te novce radije kupim Audi Q2 ili Nisan Qashgai ili Hyundai Tucson ili Renault Kadjar......