Novo u HR

Stigla nova Ford Puma, početna cijena 159.990 kuna

Foto: Ford
Foto: Ford
Foto: Ford
Foto: Ford
Foto: Ford
25.04.2020.
u 07:12
Atraktivan crossover B-SUV segmenta dolazi i uz blagu hibridnu tehnologiju i najbolji prtljažnik u klasi od 456 litara
Pogledaj originalni članak

Na hrvatsko je tržište stigao još jedan vrlo zanimljiv novitet u kompaktnoj SUV klasi automobila - nova Ford Puma po cijeni od 159.990 kuna.

Da, ime vam je možda poznato, Puma je bio kultni Fordov mali sportski coupe s kraja 90-ih godina, a nova Puma je sasvim drugačiji auto, crossover kupeovskih linija dugačak 418 cm što ga smješta u danas najtraženiju klasu automobila B-SUV segment.
Puma otvara novo poglavlje Fordovog dizajnerskog identiteta sa stilskim značajkama koje uključuju prepoznatljiva prednja svjetla i atletske linije. Na prvu, sprijeda zbog karakterističnih svjetala malo podsjeća na Porscheove modele, a s boka na Jaguarove SUV-ove. U svakom slučaju vrlo zgodno i dinamično pakiranje, ali i praktično, trendovski te za ove dimenzije prostrano. 

SUV-ovske proporcije donose povišeni položaj u vožnji za samopouzdano vozačko iskustvo i beskompromisan prtljažnik koji je s kapacitetom od 456 litara vodeći u klasi.

Nova Puma na hrvatsko tržište dolazi s izvanrednim 1.0 EcoBoost benzinskim motorom 125 KS te hibridnim mHEV motorima 125 KS i 155 KS. Cijena nove Ford Pume u sadašnjoj ponudi kreće od 159.990 kn za 1.0 Ecoboost 125 KS Groove model. Na jesen se očekuje i dolazak 1.0 Ecoboost motora 95 KS te dizelskog 1.5 120 KS.

Početni je motor dobro poznati i nagrađivani 1,0 Ecoboost turbobenzinac od 125 KS nudi emisiju CO2 od 131 g/km i prosječnu potrošnju od 5,7 l / 100 km prema WLTP ciklusu (od 103 g/km i 4,5 l/100 km prema NEDC-u).

EcoBoost Hybrid tehnologija poboljšava Pumin 1.0-litreni EcoBoost benzinski motor s integriranim starterom/generatorom (BISG) od 11,5 kW. Zamijenivši standardni alternator, BISG omogućava oporavak i skladištenje energije koja se obično gubi tijekom kočenja i usporavanja, kako bi se napunila 48-voltna litij-ionska zrakom hlađena baterija. Nudi se u inačicama od 125 KS i 155 KS.
Blagi hibrid sa 125 KS ima emisiju CO2 od 124 g/km i potrošnju goriva od 5,4 l / 100 km za varijantu sa 125 KS prema WLTP-u (od 96 g/km i 4,2 l/100 km prema NEDC-u). Snažniji sa 155 KS ima emisiju CO2 od 126 g/km i potrošnju goriva od 5,5 l/100 km prema WLTP-u (od 99 g/km i 4,4 l/100 km prema NEDC-u).

I početna Groove oprema je izdašna, a Puma može biti i pravi luksuzni mali SUV uz ST-Line opremu i ST-Line Vignale opremu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar NancyOA77
NancyOA77
16:38 07.05.2020.

w​​w​w​.​​l​​ov​​e​​x​​x​​.​c​l​​u​​b

Avatar BettyBU97
BettyBU97
12:59 01.05.2020.

w︆︅w­︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅­︆e­­­­x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅­u︅︆b

Avatar DorothyAO91
DorothyAO91
00:14 26.04.2020.

w︆︅w︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅︆e︆︆x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅u︅︆b