BMW-ov uspješni model X5, nakon prodanih 580.000 primjeraka od početka prodaje 1999. godine, ovih je dana doživio predstavljanje druge generacije. Što se izgleda tiče, na prvi pogled čini se da je riječ samo o faceliftingu, ali novi je X5 od prethodnika duži za 19 cm i širi za šest cm. Nove mjere zaslužne su za to što je X5 postao prvi BMW u povijesti pripremljen za primanje sedam osoba jer ima tri reda sjedala.
Novi X5 tehnološki je biser i u mnogo stvari predvodnik je klase. Primjerice, prvi je SUV s head-up displejem, aktivnim ovjesom, aktivnim upravljanjem i run-flat gumama (serijske su 18 cola). Za pogon će novi X5 koristiti jedan dizelski i dva benzinska motora. Dizelski je motor trolitreni šestcilindraš, lakši 25 kg od prethodnika zbog upotrebe aluminija. Snaga mu je porasla za šest posto na 231 KS, a moment za četiri posto na 520 Nm. Do stotke ide za 8,3 sekundi, a brzinski mu je maksimum 215 km/h.
Šestcilindarski benzinac istog obujma razvija 272 KS i 351 Nm, a do stotke ide za 8,1 sekundi i ne staje do 225 km/h. U vrhu ponude bit će V8 obujma 4.8 litara sa 335 KS. Do stotke mu treba sportskih 6,5 sekundi, a može pojuriti do 240 km/h. Uz sve motore ide potpuno novi šestbrzinski automatski mjenjač, a redizajnirana mu je i ručica pa na središnjoj konzoli ima više mjesta za stvari. Uz mjenjač je postavljen iDrive kontrolni sustav, koji X5 dosad nije imao.
Za veće stvari poslužit će prtljažnik s minimalnih 200 litara, kad su dignuta sva sjedala, pa do 1750 litara sa spuštenim sjedalima u zadnja dva reda.