Dosežu 72% čitatelja

Styrija i dalje bez premca na digitalnom tržištu, ordinacija.hr rasla čak 43%

Foto: VL
Styrija i dalje bez premca na digitalnom tržištu, ordinacija.hr rasla čak 43%
21.11.2014.
u 17:23
Doseg Styrijinih portala u listopadu iznosi 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj što ju, s čak tri portala u TOP5 čini apsolutnim digitalnim liderom na tržištu
Pogledaj originalni članak

Styria svojim web stranicama doseže do više od 1,73 milijuna stvarnih korisnika, odnosno 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuškalo.hr na trećem, vecernji.hr na petom i poslovni.hr na dvanaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj te nastavljaju rasti kroz kvalitetan sadržaj i razvojni napredak.

Uz Gastro.hr, ponosni smo i na ostale specijalizirane portale u iz portfelja 24sata – zdravakrava.hr, budi.in, klokanica.hr koji svakodnevno svojim čitateljima donose najzanimljivije informacije iz svijeta zdravlja, mode i roditeljstva te su vodeći po čitanosti u svojim područjima.

Tu je i novi portal u portfelju Večernjeg lista, ordinacija.hr koja bilježi rast od čak 43 posto.

Portal je prepoznatljiv po svojim alatima. “Halo, doktore!” uz pomoć kojeg čitatelji mogu postaviti pitanja na koja odgovaraju liječnici iz svih grana medicine, a među njima su neka od najzvučnijih specijalističkih imena hrvatskog liječništva. “Adresar” sadrži opsežnu bazu podataka liječnika privatne prakse prema medicinskim područjima s više od 6500 subjekata. “Moja težina” pomaže korisnicima da vode svoj digitalni dnevnik o regulaciji tjelesne težine.

Niti jedan naš uspjeh ne bi bio moguć bez vas, naših vjernih čitatelja i vaše podrške! Hvala svima što nas pratite, a mi ćemo vaše povjerenje nastaviti svakodnevno opravdavati najzanimljivijim sadržajem te ispunjavanjem vaših želja  dodatnim ulaganjima u razvojne funkcionalnosti.

Nevjerojatan uspjeh Gastra u prvom mjesecu od lansiranja

Sredinom listopada lansiran je redizajnirani portal Gastro.hr koji inovacijama u dizajnu, razvojem novih funkcionalnosti te najukusnijim receptima i člancima donosi nove trendove u hrvatski internetski prostor. Naporan trud da novi portal bude opremljen velikom bazom recepta, jedinstvenim funkcionalnostima i člancima koji potiču neke nove gušte, a čitateljima otkrivaju nove mirise i okuse sigurno se isplatio što pokazuju i rezultati prikazani u istraživanju gemiusAudience.

Naime, u listopadu je portal Gastro.hr čitalo čak 144.836 stvarnih posjetitelja, što je gotovo 25% više nego u rujnu.

VIDEO: Pogledajte sve funkcionalnosti novog portala

Pripremamo još iznenađenja

Tim 24sata priprema mnoga iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti. Naravno, nećemo sada otkrivati dodatne detalje da vam ne pokvarimo iznenađenje.

Istraživanje gemiusAudience

Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

HE
hellen3353
18:27 21.11.2014.

Naravno, kad ja iz Austrije stalno visim na VL! Pih ;)

BA
bakulušić
19:14 21.11.2014.

Čudi me kako Styrija uspjeva uskladiti svoja nastojanja za uspjehom na internetskom polju i pisanje svoga kolumniste i urednika, gospodina Gerovca, koji, doslovno, vrijeđa korisnike internetskih portala zbog njihova sudjelovanja u raspravama. Vidjeti članak od 15.11.2014.