KINEZI DOLAZE

Kineski automobili osvajaju Europu: Hoće li europski automobilski divovi ustuknuti pred konkurencijom

Foto: ALY SONG/REUTERS
Kineski automobili osvajaju Europu: Hoće li europski automobilski divovi ustuknuti pred konkurencijom
01.12.2024.
u 06:30
Kina proizvodi najviše automobila na svijetu, ali i najviše baterija, i to po najmanjim cijenama, pa su njihovi automobili, pogotovo električni, povoljniji od europske, ali i korejske i japanske konkurencije. Tu su, dakako, i famozne državne subvencije, izravne i neizravne, koje daje kineska država svojim proizvođačima automobila zbog kojih je EU nedavno uveo posebne carine na kineske električne automobile, ali teško će ih i to zaustaviti u osvajanju europskog i hrvatskog tržišta

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

PRIČA O SLJEMENU

Otkrivamo kad će biti riješen jedan od uvjeta za eventualni povratak Snježne kraljice: Konačno se nešto pomaklo

"Hrvatska ima novu Janicu", "Zrinka je nova snježna kraljica" iskaču naslovi posljednjih dana i tjedana dok se cijela Hrvatska s pravom divi sportskom čudu, 20-godišnjoj Zrinki Ljutić. Čudu, ne zato što sportska, ali i šira javnost nije upoznala uspješnu obitelj Ljutić, već zato što dolazi iz zemlje u kojoj ima jedva jedno i pol funkcionalno skijalište na kojemu se može trenirati. Zrinka je, podsjetimo, u posljednja dva vikenda upisala prvu, a odmah zatim i drugu pobjedu u ženskom slalomu Svjetskog kupa.



Komentari 23

RA
Rakiya
07:52 01.12.2024.

Ja se uopce tim ne zamaravam da li kinez,njemac,dal elektricni,dal benzinac,dal je ovaj jaci,ovaj skuplji,ja oso na sigurno japanac i hibrid pa se vi svadjajte

BH
Bhorna
09:28 01.12.2024.

Ne vjerujem u njihovu kvalitetu na duži period korištenja. Drugo je kupiti njihov proizvod a drugo je kupiti zaoadni proizvod samo sklopljen u Kini zbog jeftine radne snage.

DA
darko122
07:09 01.12.2024.

Rusi su prvi naučili lekciju sa kineskim automobilima. Iza lijepog dizajna stoje krševi na razini evropskih 70-tih godina. Korozija se pojavljuje poslije prve godine, materijali su loše kvalitete, dijelovi u ni jednoj seriji nisu isti i Rusi ponovo rađe švercaju preko drugih zemalja puno skuplje zapadne polovne aute koji traju deset puta duže. Inaće za kineske aute kažu da su "vječni", kad ih jednom kupiš, više ih nikad prodati ne možeš.