Kao novinari koji se bave automobilima navikli smo voziti nove modele, ali rijetko se pruži prilika isprobati neki automobil dok je još u završnoj fazi razvoja, mjesecima prije službene premijere. Upravo to je Opel omogućio našem suradniku Ozrenu Adamoviću, članu europskog žirija Auto Best i uredniku magazina auto. Nova, peta generacija Opel Corse službeno će biti predstavljena početkom listopada na Salonu automobila u Parizu, a mi smo vozili četiri zamaskirana prototipa četiri mjeseca prije toga, prvi nakon vodećih ljudi iz Opela.
Skriven izgled nove Corse
Peta generacija Corse, koju u Opelu označavaju kao Corsu E, još je uvijek bila debelo zamaskirana. Razlog za ovakvu kamuflažu je skrivanje konačnog izgleda. Crno-bijeli “maskirni” uzorak tu je da zbuni objektive fotoaparata, a ispod naljepnica na nekim dijelovima karoserije dodani su razni oblici kako bi još više poremetili vizualni dojam promatrača. Svejedno, neke osnovne stvari su jasno vidljive - prednja i stražnja svjetla u skladu su s novim kućnim modelima, najviše s Adamom, automobil je zadržao osnovnu siluetu, a zadržao je uglavnom i dimenzije prethodnika.
Unutrašnjost je također potpuno kamuflirana crnom umjetnom tkaninom, a instrumenti su još dodatno prekriveni folijom. Naravno, morali smo malo proviriti iza te kamuflaže. Teško je opisati kako će točno izgledati interijer buduće Corse, ali jedno je sigurno - bit će svježija i živahnija iznutra. Po nekim detaljima može se pretpostaviti da će izgledom slijediti Adama.
Mehanički nov automobil
Ispod još uvijek skrivene karoserije krije se mehanički posve nov automobil. Izmijenjena je geometrija prednjeg ovjesa, stražnji je sličan kao i prije, ali nanovo podešen, a sniženo je i težište automobila. Budući da je Opel u velikoj obnovi motora od toga će profitirati i Corsa. Ponosni su na novi trocilindarski turbo benzinac obujma jedne litre koji će se nuditi sa 90 ili 115 KS. Upravo njegovu snažniju verziju smo i vozili te oduševljava elastičnošću i snagom. Općenito, dojam iz vožnje je vrlo pozitivan. Nova Corsa dinamičnija je i čvršća, ali uz zadržanu udobnost, a upravljanje je puno preciznije nego ranije. Nakon kratkog druženja s prototipovima budućeg Opelovog aduta u gradskoj klasi dojmovi su vrlo dobri, a za ostalo moramo pričekati jesen i pariški Salon automobila.