volvo v40

Švedski luksuz i sigurnost iz više klase sada i u kompaktnoj

Foto: Volvo
'volvov4005_nnn_aut_250612'
Foto: Volvo
volvo v40
Foto: Volvo
'volvov4003_nnn_aut_250612'
05.07.2012.
u 21:30
Osjećaj za upravljačem je kao u Volvovim automobilima iz viših segmenata. Prostranost na prednjim sjedalima je raskošna, materijali su vrhunski, čak je i središnja konzola identična većim Volvo automobilima
Pogledaj originalni članak

Probudio se i Volvo. Napokon je ponudio svog predstavnika u kompaktnoj klasi, najtraženijoj europskoj klasi automobila. A u premium segmentu te klase nikad veća gužva jer BMW je svoju novu 'jedinicu' predstavio prošle godine, a Audi 'trojku' i Mercedes novu A-klasu upravo predstavljaju, paralelno s novim Volvom V40.

Štedljiv, ali moćan dizelaš

Šveđani, koji su do sada od manjih automobila imali samo kupe četverosjed C30, napravili su odličan posao. Osjećaj luksuza, ugode putovanja, imidža, sigurnosti i udobnosti iz više su klase prenijeli u kompaktnu klasu automobila. Zaista, osjećaj za upravljačem je kao u Volvovim automobilima iz viših segmenata. Prostranost na prednjim sjedalima je raskošna, materijali su vrhunski, čak je i središnja konzola identična većim Volvo automobilima.

Prvo smo sjeli za volan modela početnog dizelaša sa 115 KS (1,6 D2 motor). Još jednom smo se uvjerili da je štedljivi i ekološki motor sa 270 Nm okretnog momenta i samo 3,6 l kombinirane potrošnje uz solidne performanse (12,3 do stotke, 185 km/h maksimalna brzina) idealan za prosječnog vozača. U odličnu udobnost smo se uvjerili prelazeći preko golemih ležećih policajaca u mjestašcu nadomak Verone, koje Volvo prelazi vrlo samouvjereno. Iste te uspornike puno smo teže prelazili s benzinskom verzijom pokretanom 1,6-litrenim turbobenzincem (T4 motor) sa 180 KS koji je bio opremljen smnogo tvrđim i spuštenim sportskim ovjesom (doplata 3525 kuna) i 6-brzinskim automatskim mjenjačem. Dakako, udobnost je patila, ali su vozne osobine u tom modelu bile mnogo dinamičnije.

Osim ova isprobana dva motora, izabrati se može i početni turbobenzinac (1,6 T3) i dva jača dizelaša 2-litreni D3 sa 150 KS i 2-litreni D4 sa 177 konjskih snaga.

Cijena od 178.425 kuna

Cijena početnog benzinskog modela 1,6 sa 150 KS je 178.425 kuna. Početni dizelaš 1,6 sa 115 KS i start/stop sustavom stoji 187.425 kuna. Volvo V40 standardno dolazi sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a dva jača dizelaša se mogu kupiti sa automatskim mjenjačem (doplata 15.525 kuna). V40 se može naručiti sa četiri razine opreme.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.