GIULIETTA NA TESTU

Talijanska alternativa luksuznim njemačkim kompaktima

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Alfa Romeo Giulietta
20.04.2014.
u 18:45
Snaga je smanjena za 20 KS, ali to se ne osjeti zbog većeg okretnog momenta od 380 Nm. Ali se osjeti na manjoj potrošnji.
Pogledaj originalni članak

Osvježena Giulietta na test je stigla u pravoj “Alfa crvenoj” boji i sa novim 2-litrenim MJet turbodizelašem sa 150 KS te najjačim paketom opreme Distinctive. Ako i postoji dvojba spada li Alfa Romeo u premium segment, ovako opremljena i s ovom motorizacijom može konkurirati luksuznim proizvođačima. Izgled je minimalno izmijenjen jer su, po nama s pravom, Talijani zaključili da je Giulietta dovoljno zavodljiva rasna ljepotica sa lijepim oblinama, a podjednako je privlačna sprijeda i straga. Kvaka stražnjih vrata je i dalje skrivena tako da Giulietta ima kupeovsku liniju.

U unutrašnjosti je najveća novost multimedijski sustav Uconnect sa 5-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir preko kojes se upravlja radijom, MP3 sustavom, ali i putnim računalom gdje se, primjerice, prikazuje koji ste izabrali mod rada serijskog DNA sustava (dynamic/normal/all weather). U dynamic načinu vožnje dobijate punu snagu i okretni moment, ovjes i upravljač postaju krući, za puni “coure sportivo” osjećaj.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

A sa novim dizelskim motorom sa 150 KS, koji je zamijenio stari JTD sa 170 KS, puca od snage. Bez obzira na smanjenje snage, Alfa ide odlično (8,8 s do stotke, 210 km/h najveća brzina), jer je nova generacija motora donijela veći okretni moment od 380 Nm. U isto vrijeme značajno je smanjena potrošnja goriva. Tvorničku od 4,2 l/100 km nismo uspjeli postići, ali 6,6 l/100 zaista nije loše za ovako snažan auto. Dobrim performansama i potrošnji pridonosi i masa od samo 1300 kg za ovako opremljen kompakt dugačak 435 cm. Možda bi za sportski dojam upravljač mogao biti manjeg promjera, baš kao i zanimljiva, ali prevelika kugla na mjenjaču. Prtljažnik od 350 litara je jedan od manjih u klasi, dok stražnja klupa zbog toga nudi solidan prostor za noge i glavu putnika.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Giulietta od sada dolazi sa serijskim 5-godišnjim (120.000 km) jamstvom na mehaničke komponente, a cijena je 181.063 kuna uz dodatak od 1824 kune za pastelnu boju.

>> Zavodnica s dinamičnim i štedljivim dizelskim motorom

>> 'Nasljednik Alfe 159 zvat će se Giulia, novi SUV Giulietta Cross'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.