PROMO

Iskustvo koje povezuje: Technics premium audio brend u Se-Marku

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku
27.10.2021.
u 14:13
S ponosom možemo reći kako smo postali distributer renomiranog japanskog audio brenda Technics za hrvatsko tržište
Pogledaj originalni članak

Naša ponuda s vremenom će rasti i obuhvatiti sve novitete konzumerskog dijela bogate Technics ponude koja uključuje bežične naglavne slušalice, popularne bubice kao i neizostavne gramofone, zvučnike te glazbene sustave.

Suradnja Technicsa koji je jedan od sinonima kvalitetnog zvuka i tradicije duge više od 50 godina, sa Se-Mark tvrtkom jedino je logično rješenje. Kao hrvatska tvrtka, Se-Mark je prisutan više od 30 godina na tržištu suvremenih tehnologija, elektronike, multimedije i telekomunikacija. Spoj bogatog iskustva kojeg imamo zajedno, čvrst je temelj za izgradnju vrhunskog audio iskustva za sve audiofile u Hrvatskoj.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Kao tvrtka Se-Mark predstavljamo komunikaciju. U našim poslovnicama i web shop otkrit ćete brojne proizvode usko povezane s komunikacijom koja je ujedno i naš slogan. Mi smo svijet komunikacija.

Glazba je sama po sebi oblik komunikacije koji ne zna za granice. Ona povezuje svijet. Kao tvrtka koja predstavlja komunikaciju u suradnji s Technics brendom nastojat ćemo širiti komunikaciju kroz vrhunske audio inovacije. Ipak je Technics osmišljen kao brend ljubitelja glazbe za ljubitelje glazbe.

Uronite u našu audio ponudu i izgubite se u kristalno čistom zvuku.

Foto: Technics
Direktorica, Michiko Ogawa

Otkrijte glazbu ponovno.

Glazba ne poznaje granice. Glazba je bezvremenska i uvijek pronađe put do ljudskog srca u svakoj kulturi i generaciji. Svakodnevno donosi novo emotivno iskustvo i doživljaj zvuka kakav dosad niste čuli. Dopustite da vas povedeno na putovanje i ponovno vam otkrijemo glazbu.

Pružanje vrhunskog, emotivnog glazbenog iskustva

U Technicsu razumijemo da doživljaj slušanja nije isključivo tehnologija, nego i uz čarobnu i emotivnu vezu između čovjeka i glazbe. Želimo da ljudi dožive glazbu onako kako je izvorno i zamišljena te da im omogućimo da osjete emocionalni naboj koji će ih oduševiti. To je naša filozofija. S ljubavlju prema glazbi i bogatim iskustvom u sofisticiranom zvuku, tim Technics čine ljubitelji glazbe predani izgradnji brenda koji drugim audiofilima pruža vrhunski uzbudljivi glazbeni doživljaj.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Glazbeni doživljaj bez premca.

Novi susreti sa zvukom

Zvučni se krajolik tijekom godina bitno promijenio. Zvučno okruženje neprestano se razvija i mijenja, od tehnika i opreme za snimanje do uređaja za reprodukciju i vrsta medija, a praktičnost slušanja postala je glavna potreba. Popularnost interneta, a posebno brzina širokopojasnih usluga, omogućila je slanje i primanje ogromnih količina podataka, pa tako i preuzimanje glazbe, ne gubeći pritom na kvaliteti. Sada je vrijeme da uđemo u doba digitalnih mreža, ne samo primjenom desetljeća doživljavanja zvuka, već i pomicanjem granica zvučne reprodukcije te omogućavanjem novih susreta sa zvukom ljubiteljima glazbe.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Technics – životni suputnik

S više od stotinu godina analogne audio povijesti, kvaliteta zvuka dosegla je razinu pri kojoj su korisnici zadovoljni svojim doživljajem slušanja. Međutim, digitalno doba nudi mnogo više. Desecima godina težimo najboljoj mogućoj reprodukciji zvuka i pomoću tog ćemo iskustva tržištu kroz tehnologiju i dizajn ponuditi proizvod vrhunske kvalitete zvuka. Međutim, to je samo jedan korak prema glavnom cilju da prvoklasni zvučni doživljaj približimo ljubiteljima glazbe koji pristaju isključivo na doživljaj slušanja s potpisom tvrtke Technics.

Filozofija

Svi proizvodi i aktivnosti tvrtke Technics temelje se na trima filozofijama:

Filozofija zvuka | Filozofija tehnologije | Filozofija dizajna

Filozofija zvuka

Foto: Technics
Voditelj proizvodnje, Koichi Miura

Beskonačna potraga za apsolutnim zvukom.

Dinamika žive glazbe, veličanstvena tišina i napetost glazbenih izvedbi. Energija instrumentalista i nadahnuće vokala. Nikada nećemo stati u nastojanjima da dosegnemo apsolutnu esenciju glazbe.

Bez ograničenja i kompromisa u razvoju zvuka.

Kako bismo postigli karakteristični „zvuk Technics“, utvrdili smo interna pravila koja nas motiviraju i predstavljaju nam izazov na svakom koraku. Predani stručnjaci za zvuk sudjeluju u strogom postupku razvoja koji uključuje odbor za zvuk i njegove rigorozne procjene zvuka, detaljne provjere kvalitete i brojne procjene fizičke izvedbe. Osim toga, odabiremo najbolje materijale za stvaranje optimalnog zvuka. Tek kada zadovoljimo sve te zahtjeve pojavljuje se jedinstveni „zvuk Technics“ koji nadahnjuje. Kako bismo to postigli, baš nikad ne pristajemo na kompromise.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Kultura zvuka Technics.

Zvuk nam je u genima.

Kod ponovnog pokretanja robne marke Technics u digitalnom dobu moći ćemo se osloniti na gotovo pet desetljeća iskustva sa zvukom i isporučiti tehnologije obrade digitalnog signala u novim oblicima dizajna.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Doživljaj za sva osjetila, a ne obični zvukovi.

Proizvodi tvrtke Technics ne stvaraju samo zvukove. Obavijaju slušatelja živom i dinamičnom glazbom te tako obnašaju važnu ulogu u okruženju ljubitelja glazbe. Najvažnije je zadržati pouzdanost zvuka i jamčimo da ćemo reproducirati audiosignale što je vjernije moguće, pritom zadržavajući čist i jasan zvuk. Za ostvarivanje „zvuka Technics“ utvrdili smo ni manje ni više nego 100 internih pravila. Ta pravila ne uključuju samo izvedbu iskazanu u brojkama već i preglede dizajna, odabir materijala i komunikaciju s audiofilima radi utvrđivanja i održavanja istinskog „zvuka Technics“. To je kultura tvrtke Technics u kojoj ljubitelji glazbe jedni drugima pružaju pravu izvrsnost.

Filozofija tehnologije

Glavni inženjer, Tetsuya Itani

Beskonačna potraga za savršenstvom kroz inovativnost.

Obećajemo da ćemo pokušati nadići ograničenja reprodukcije zvuka inovativnim tehnologijama i težiti njihovu neprestanom poboljšavanju.

Inovativnost nam je u genima.

Od osnutka tvrtke Technics 1965. trudimo se biti prvi u svijetu u mnogočemu te u tome i uspijevamo pa smo svijetu omogućili privlačne, inovativne audioproizvode. Pomlađeni tim tvrtke Technics neumorno će se truditi poboljšati prethodna postignuća i nastojati pružiti reprodukciju zvuka što sličnijeg onakvom kakvog ga je glazbenik zamislio.

Foto: Technics
Glavni inženjer, Tetsuya Itani

Prvak u digitalnom zvuku.

Tehnologiju tvrtke Technics pokreće inovativnost.

Naša je tvrtka uložila velika sredstva za istraživanje u robnu marku Technics, što je dovelo do pojave jedinstvenih tehnologija, kao što su gramofon s izravnim pogonom, fazno linearni zvučnici i smanjenje nepravilnosti za pojačala. Ta je tehnologija omogućila novo doba i usmjerila pažnju na robnu marku. Otkad je robna marka Technics privremeno napustila tržište, mjesto su zauzeli drugi proizvodi poput DVD i Blu-ray reproduktora. Sigurni smo da imamo jak temelj za novu tehnologiju koja će podržati povratak robne marke Technics.

Tehnologija Technics kao uzbudljivi doživljaj slušanja.

Smatramo da je tehnologija samo sredstvo koje omogućuje optimalne glazbene doživljaje. Cilj je novih proizvoda tvrtke Technics dokazati koliko je moguće tehnologijom pomaknuti granice kvalitete zvuka. Predstavljanje naših novih tehnologija omogućilo nam je da riješimo problem buke i distorzije zvuka, što prethodna digitalna pojačala nisu uspjela u potpunosti ukloniti. Ove tehnologije omogućile su nam pružanje signala veće razlučivosti zvučnicima koji sada mogu reproducirati zvuk koji što je moguće više odgovara zvuku glazbene izvedbe uživo pred vama. To je dodatno poboljšano pomoću koncepta koaksijalnog zvučnika Technics radi smanjenja fokusa zvuka. Nova tehnologija, kao što je obrada signala radi optimizacije svojstava u procesu od audiosignala do zvučnika, stalno će se razvijati kako bi se zadovoljili novi zahtjevi zvuka visoke razlučivosti. Technics neće prestati uvoditi inovacije u audiotehnologiju kako bi ljubitelji glazbe jedni za druge stvorili najemotivniji mogući doživljaj glazbe.

Filozofija dizajna

Foto: Technics
Glavni dizajner, Koji Mochizuki

Savršeni sklad dizajna Technics i okruženja za slušanje.

Osmislit ćemo izdržljive proizvode koji će ne samo naglasiti okruženje za slušanje svih ljubitelja glazbe već i ostati vjerni poznatom identitetu dizajna tvrtke Technics.

Bezvremenski dizajn u svakom detalju.

Novi proizvodi tvrtke Technics odlikuju se bezvremenskim dizajnom koji je vjeran jasnim, elegantnim linijama već poznatih proizvoda robne marke Technics, a istovremeno uključuju vrhunsku akustičnu tehnologiju. Visokokvalitetni materijali, precizna struktura, stručna izvedba kao i veličanstvene boje i tekstura zajedno tvore prestižni, glavni ukras u okruženju za slušanje svakog ljubitelja glazbe.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Vjernost zvučnoj tehnologiji i estetska privlačnost na emotivnoj razini.

Zvuk i sklad kao dio dizajna.

Novi proizvodi robne marke Technics osmišljeni su na temelju dva ključna koncepta dizajna. Prvi je dizajn koji će pridobiti srca ljubitelja glazbe. To nije obični komad električne opreme već je nužni dio potpunog doživljaja slušanja te proizvod koji ljubitelj glazbe ponosno posjeduje i izlaže u svome domu. Drugi je dizajn vjeran poznatom identitetu tvrtke Technics bez površnih elemenata. Proizvod je precizno dizajniran tako da uključuje samo nužne dijelove koji omogućavaju visoku razinu izvedbe.

Integracija naslijeđa i inovacija radi stvaranja temeljnih vrijednosti dizajna robne marke Technics.

Strast i posvećenost detaljima prilikom stvaranja proizvoda robne marke Technics nisu ograničeni samo na tehnološke inovacije. Što se tiče strasti kod dizajna, naglasak je na dobro izvedenoj strukturi koja nadopunjuje i unapređuje tehnologiju iznutra. Visokokvalitetne komponente upotrebljavaju se čak i za najsitnije dijelove kao što su taktilni, minimalistički gumbi. Međutim, kombiniranjem prošlih vremena i modernog doba, prekidači i pogled na VU mjerač vraćaju dojam analogne tehnologije. Nadalje, veličanstvene boje i oblik opreme zasigurno će zajedno stvoriti dojam prestiža bez obzira na to gdje je postavite. Tvrtka Technics ponosi se raznolikim naslijeđem koje smo upotrijebili za utvrđivanje novog oblika identiteta dizajna za koji se nadamo da će s godinama biti jednako omiljen. Na koji način tvrtka Technics treba biti prisutna u uzbudljivom činu slušanja visokokvalitetnog zvuka? Naš će novi dizajn zasigurno pružiti odgovor na prvi pogled.

Foto: Technics
Technics premium audio brend u Se-Marku

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr