Passat Alltrack

Terenski Passat za šminkere željne vrhunske tehnologije

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'29.05.2012., Zagreb - Test automobila VW Passat Alltrack 2.0 tdi 4Motion. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
vw passat alltrack (1)
22.09.2012.
u 12:00
Top izvedbi Passata mane se teško nalaze, ali jedna je cijena koja za ovako opremljeni primjerak iznosi 417.894 kune
Pogledaj originalni članak

Passat Alltrack, novitet u ponudi Volkswagena, ušminkana je i tri centimetra povišena izvedba karavanskog Passata sa pogonom na sve kotače kojom VW ulazi u društvo predvodnika te podklase - uz modele Audi Allroad, Subaru Outback i Volvo XC izvedbe. Alltrack se prepoznaje po plastikom zaštićenim blatobranima i proširenim pragovovima, a sa 16,5 cm udaljenosti od tla sposoban je i za zahtjevnije terenske zadatke. Vozna svojstva nisu trpjela pa je Alltrack upravljiv poput \"običnog\" Passata, a jednostavno briljira na autocesti.

Alltrack pokreće 2-litreni TDI motor sa 170 KS, a za prijenos snage je zadužen DSG sa dvostrukom spojkom. Uz integralni pogon na sve kotače Passat Alltrack dolazi do stotke za 8,9 s, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h. Tvornički deklarirana prosječna potrošnja je 5,9 l/100 km, ali u realnim uvjetima treba računati na dvije do tri litre više. U unutrašnjosti dašak luksuza, ali uz konzervativne linije.

Testni Alltrack opremljen je adaptivnim tempomatom i Front assistom koji održavaju brzinu kojom vozač želi voziti do trenutka kad automobil ispred smanjuje brzinu ili staje. Tada će Alltrack sam smanjiti brzinu, po potrebi i stati te ponovno ubrzati. Sve funkcionira vrlo dobro i ugodno. Passat je opremljen i Line Assistom, koji ispravlja upravljač ako automobil bez namjere vozača prelazi u drugi trak. Vrlo dug popis dodatne opreme rezultirao je probijanjem granice od 400.000 kuna. Cijena mu je 417.894 kuna, dok osnovna izvedba ovog modela stoji 302.876 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 17

MA
mayinbu
14:23 22.09.2012.

Nevjerovatno! Konvertiram to u KM(BiH) i nespojiva mi ta cijena, pokusam opet i opet mi nespojiva! Sto je to u njemu, novo-opremljena sala za kirurshke zahvate?!

RT
Rollo Tomasi
14:25 22.09.2012.

Juhu! Još jedan prekrasan autek za koji nemam love! Već 18. ove godine! Ide mi!

SE
student energetike
13:45 22.09.2012.

Idealno za pozicionirane djelatnike Hrvatskih šuma. Ipak je to samo jedno "narodno vozilo", a ne luksuzni Audi tako da nema govora o rasipnosti i luksuzu nego isključivo o potrebi na natječaju. Jedino se nadam da su u cijenu uključena "grijana kožna sjedala", jer bez toga ipak ne može.