Prisjećamo se

Test Astre TDi iz 1996.: Štedljiva i prostrana, a živahna samo do 100 km/h

Foto: VL
Test Astre TDi iz 1996.: Štedljiva i prostrana, a živahna samo do 100 km/h
18.05.2017.
u 09:00
"Plastika i spojevi kvalitetno su izvedeni, a već na opelovski način svi su prekidači logično razmješteni i nadohvat su ruke"
Pogledaj originalni članak

Štedljiva i prostrana - tim je riječima karavanska Opel Astra TDi prve generacije opisana u testu na tisuću kilometara u Večernjaku prije više od 20 godina.

Astra je jedan od najpopularnijih automobila u Hrvatskoj, danas već u petoj generaciji, a prva se pojavila 1991. godine, kao zamjena za također jako popularni Kadett. U testu iz 1996. godine isprobali smo izvedbu s turbodizelskim motorom, koji, kako je zabilježio naš novinar, predstavlja kompromis između još solidnih performansi, povoljne potrošnje i ekološke prihvatljivosti.

"Turbo punjač u radu se uopće ne primijeti. Vozač ima osjećaj kao da vozi klasičan dizel bez turbo punjača jer turbo radi s niskim pritiskom od samo 0,7 bara", ističe se u tekstu. 

Foto: VL
Opel Astra

Astra je živahna samo do 100 km/h, a ako se želi izvući maksimum performansi motor se brani pretjeranom bukom koja ne godi ušima, zabilježeno je. Auto pri brzini većoj od 120 km/h sporo ubrzava i tek nakon dugog zaleta dolazi do najveće brzine od 158 km/h.

Unutrašnjost je na našeg novinara ostavila bolji dojam.

"Unutrašnjost Astre vrlo je ugodna. Plastika i spojevi kvalitetno su izvedeni, a već na opelovski način svi su prekidači logično razmješteni i nadohvat su ruke. Sjedalice su pri tom nešto tvrđe, ali ne umaraju ni na duljem putu. Ručica mjenjača je premala, a brzine se mijenjaju dovoljno precizno. Ovjes je nešto tvrđi, a karavan na poprečnim rupama zna poskočiti stražnjim krajem kada je prazan", piše u tekstu. Preglednost je ocijenjena najvišom ocjenom.

Potrošnja je na autocesti bila 8,9 litara na 100 km, a prosječna potrošnja bila je 7 litara. Zaključak: Astra s ovim motorom pravo je rješenje za umjerene nezahtjevne vozače kojima performanse nisu važne.

Imate ili ste imali Astru prve generacije? Javite nam se sa svojim iskustvima na javi@vecernji.net

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.