Harley-Davidson u tih nekoliko riječi objašnjava neodoljivost Dyna serije motocikala kojoj pripada i Wide Glide, istinski maneken bikerskog lifestylea – užitka daleke ceste, puta u nepoznato, apsolutne slobode... Taj 'goli chopper', preslikan iz šezdesetih i vremena 'djece cvijeća', ističe se plamenim narančastim ukrasima i velikim, tankim prednjim kotačem od 21 inča.
Wide Glide dobili smo priliku testirati po hrvatskim magistralnim cestama, panoramskim biserima kroz Liku i duž jadranske obale, stvorenim za avanture na dva kotača, a bez rušenja brzinskih rekorda. Kažu da su kauboji nekad birali konje ako bi odmah, u prvom kontaktu, osjetili da im "leži". Brzo bi se stavljalo sedlo i put prerije. Baš kao s Wide Glideom. Sjeli smo prvi put na njega i to je taj osjećaj – kao da ga ''jašemo'' godinama. Komotno, nisko sjedalo (680 ccm), položaj izvorni ''chopperski'', s ispruženim nogama. I laka upravljivost! Wide Glide kao poslušni konj reagira trenutačno na želje 'jahača' i vozi se jednostavno kao skuter, bez obzira na tristotinjak kilograma težine.
Ugodno brundanje 1690 ccm kultnog ''twin cam'' stroja, uz vrhunski ''Tommy Gun'' ispušni sustav, proizvodi minimalne vibracije. Veliki okretni moment pruža mogućnost da zaboravite u kojoj ste brzini i da Wide Glide vozite opušteno, koncentrirani samo na asfalt i krajolik. I pjevušite npr. "On the road, again...." Sve je prilagođeno potpunom doživljaju vožnje. Lagana spojka, svi potrebni pokazivači, smireno naginjanje kroz zavoje, a Wide Glide najbolje pjeva na ''magistralnim'' brzinama od 80 do stotinjak km na sat. Kočnice s ABS-om pouzdane su za takav stil vožnje, a i to što Wide Glide nema nikakvu zaštitu od vjetra u funkciji je potpunog doživljaja. To ga ''tjera'' s auto-cesta i brzina viših od 140 km/h, kada se šum vjetra pretvara u bučnu kakofoniju. Poklopilo se da smo Wide Glide isprobali i po najvećem pljusku, kao i po snažnoj buri koja za promet zatvara Maslenicu i Sveti Rok. Zahvaljujući težini, Wide Glide ''plovio'' je nepogrešivo kroz prolom oblaka, a jak vjetar osjećao se samo u kacigi, ne i na kretanju H-D-ovog stroja. Spremnik od 17,8 litara pokazivat će crveno nakon kojih 280 km ''otvorene vožnje'' (dakle, potrošnja je oko 6 l).
I ne manje važan detalj je – privlačnost. Na svakoj usputnoj postaji, na benzinskoj i na parkingu, Wide Glide magnetski privlači poglede i komplimente, uz pitanje "koliko to košta?" A stoji itekako, kojih 20.000 eura ''gole verzije''. Kao što kaže H-D-ova kampanja: "Danas može biti dan kad sanjate da vozite Harley. Ili može biti dan kad ste postali vlasnik Harleya." Obično sanjamo...
Motor je stvarno super, a loša strana mu je mali spremnik iako jako malo troši.