NA TESTU

Gradski šminker spreman i za makadamske izazove

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
10.12.2015., Zagreb - Test automobila Peugeot 2008. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Peugeot 2008
06.02.2016.
u 18:00
Pravi je gradski šminker za čijim se upravljačem uživa na zavojitim cestama, a vrlo je ugodan i na autocesti
Pogledaj originalni članak

Gradski crossoveri najbrže su rastuća klasa automobila po prodaji u Europi, a klasičan je predstavnik tog segmenta Peugeot 2008. Dvije i pol godine je na tržištu taj, na 416 cm dužine rastegnut, mali crossover nastao na platformi modela 208. Za gradsku uporabu su mu dimenzije idealno pogođene, jer je okretan, a zbog visokog položaja sjedenja je i vrlo pregledan. Od tla je odignut 16,5 cm pa mu penjanje na rubnjake, koje je u gradu često neophodno, ne stvara problem, a suvereno prolazi i ležeće policajce.

Pravi je gradski šminker za čijim se upravljačem uživa na zavojitim cestama, a vrlo je ugodan i na autocesti. Ne treba očekivati veliku prostranost, ali 2008 ipak nudi više mjesta u kabini od 208 te znatnije veći prtljažnik (350 litara). Može li to biti obiteljski auto? Za mladu obitelj sigurno može, ali na duljem putovanju krovna kutija bit će neminovna. 2008 nije za pravu terensku vožnju jer se ne nudi s 4x4 pogonom, ali silazak s asfalta na makadam nije problem. Dapače, pogotovo uz elektronski uređaj Grip Control koji sadrži više programa rada (snijeg, blato, pijesak, neravan teren, mod s isključenim ESP-om), koji se doplaćuje 2750 kuna.

Motor je vrlo dobro poznati dizelski 1,6 HDi, u ovom slučaju dorađeni BlueHDi sa 100 KS. S laganom karoserijom nosi se odlično (12,5 s do stotke, 180 km/h maksimalna brzina), a troši na kapaljku, u prosjeku malo više od 5 litara na 100 km. Petstupanjski mjenjač ima duge hodove, a peti je stupanj izuzetno dug pa mu šesta brzina ne nedostaje ni na autocesti. U unutrašnjosti dominira malo Peugeotovo kolo upravljača i multimedijski ekran. Uz najbogatiju opremu Allure isprobani 2008 stoji 147.577 kuna. Početni Peugeot 2008 s 1,2 Pure Tech benzincem stoji od 113.772 kuna.

 

>> Ovaj crossover najisplativija je kupnja na našem tržištu

>> Isprobali smo još bolji i prostraniji korejski crossover

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

BU
bugatti
06:06 07.02.2016.

Ovakav automobil bez pogona 4X4 nema smisla proizvoditi !

Avatar Olujni
Olujni
18:40 07.02.2016.

4x4 ima smisla jedino ako zivis austrijskim planincugama bar 8 mjeseci u godini ili ako si seljak pa ponekad da ne vadis traktora van nakacis plugove na ovaj auto i ores! Inace sve nase "drage" Vade 4x4 vozila caste sa takvim trosarinama da su u odnosu na isti auto sa prednjim pogonom za bar trecinu skuplja!