Peugeot GT nemoguće je previdjeti na cesti, pogotovo ako dolazi u posebnoj plavoj boji, poput one testnog modela. Na 18-inčnim kotačima, s LED svjetlima i dvije ispušne cijevi straga, ovaj 308 kao da želi poručiti: ne izazivajte me... Ni unutrašnjost ne upada u zamku razmetljivosti bez pokrića. Od viška tipki i prekidača raščišćena središnja konzola u GT paketu upotpunjena je sjedalima u kombinaciji kože i alcantare, a tu je i crveni konac na armaturi i tepisima koji dojmu dodaje sportski štih.
Prednja hauba krije provjereni 1,6 THP sa 205 KS koji spremno reagira na odlučniji pritisak na desnu papučicu te do 100 km/h stiže za 7,5 sekundi i ne prestaje ubrzavati sve do 235 km/h. Mjenjač, koji je poznat kao ne baš jak adut Peugeotovih automobila, ovdje ne razočarava te je dovoljno precizan i brz da bi iz spomenutog pogonskog stroja izvukao ono najbolje.upravljač postaje osjetno teži, zvuk motora grublji i uvjerljiviji, instrumenti pocrvene, a zaslon pred vozačem počinje pokazivati pritisak u turbopunjaču i raspoložive konjske snage. Pri tjeranju punim gasom kroz zavoje pokazat će sklonost podupravljanju, no nije to ništa više od onoga što bi se očekivalo i, uostalom, dalo sanirati. I, da ne bi bilo zabune, 308 GT nije izraženi sportaš pa vozaču i putnicima ne zaboravlja pružiti udobnost i za stotine kilometara duga putovanja.
Cijene GT-a startaju na 204.226 kuna za benzinca ionako prebogatog opremom. Kod testiranog primjerka tome treba dodati oko 15 tisuća kuna. Jer, tu su bile i opcije poput panoramskog krova, metalik boje, Hi-Fi sustava, stražnje kamere...
>> Posljednji auto sa stražnjim pogonom u kompaktnoj klasi
>> Snažan kompakt do stotke stiže za 5,7 sekundi i juri do maksimalnih 270 km/h
Zanimljiva zvjer nema šta!!Samo puno previše para..