Promo

TP Vision ostvaruje rast ključnih segmenata Philips TV & Sound poslovanja - unatoč negativnom utjecaju globalnih gospodarskih i političkih događaja

Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
Foto: Philips
Philips
VL
Autor
PR Članak
08.02.2023.
u 09:15
Poslovni rast potaknut prodajom Philips OLED Ambilight TV-a i snažne performanse u ključnim audio segmentima za Philips Sound; Philipsov namjenski GO Sports audio asortiman postigao je izniman rast
Pogledaj originalni članak

Kostas Vouzas, izvršni direktor, TP Visiona (Philips TV & Sound Europe & Americas) objavio je detalje poslovnih rezultata za 2022. godinu, kao i uzbudljive nove proizvode za 2023. godinu – na događanju za novinare, partnere i maloprodaju TP Vision Amsterdam Live.

Unatoč sve težim globalnim gospodarskim i političkim izazovima, TP Vision zadržao je rast u oba ključna segmenta, to jest u TV i audio poslovanju, a posebno se istaknuo prodajni uspjeh OLED Ambilight i GO Sports proizvoda.

Foto: Philips
Philips

Komentirajući objavu, izvršni direktor TP Visiona, Kostas Vouzas izjavio je: „Tržišni uvjeti postali su sve izazovniji tijekom 2022. godine, što je situacija koja će se vjerojatno nastaviti i u prvoj polovici 2023. godine. Unatoč tim izazovima, kombinacija naših višestruko nagrađivanih proizvoda uz podršku naših kupaca, partnera i trgovaca te otpornost našeg tima rezultirala je kontinuiranim rastom u strateškim segmentima poslovanja. Fokus kojeg imamo na određena područja rada, kao i proizvodi i dalje rezoniraju s potrošačima i obožavateljima. Iako će se tržište nastaviti suočavati s izazovima u mjesecima koji slijede, siguran sam da će nam naša strategija, uz potporu fantastičnih proizvoda i partnerstava, pomoći u održavanju rasta i uspjeha".

Na tržištu televizora, Ambilight je i dalje diferencijacijski faktor s jedinstvenim uranjajućim iskustvom koji izaziva iznimno pozitivnu reakciju kod potrošača, te se često smatra segmentom za sebe.

Foto: Philips
Philips

Philips OLED Ambilight televizor i dalje bilježi rast popularnosti zahvaljujući nadaleko priznatoj izvanrednoj kvaliteti slike, stvorene kombinacijom najnovije tehnologije OLED panela, s P5 AI paketom za obradu slike interno razvijenim u TP Visionu, koji je dobitnik višestrukih nagrada i naširoko se smatra trenutno najboljim dostupnim. U dodatnim odabranim Ambilight televizorima nastavit će se koristiti zvuk Bowers & Wilkinsa, prijatelja i partnera brenda.

Philips Sound uspješno je ostvario snažan rast audio proizvoda od 12%, a vrhunac je povećanje prodaje slušalica za 22% u 2022. godini, s planovima za poticanje daljnjeg rasta.

Osim toga, fokus na sportski segment pokazao se kao pun pogodak među potrošačima u 2022. godini, s novim slušalicama serije GO i novo predstavljenim robusnim prijenosnim bežičnim zvučnicima koji su povećali prodaju za više od 70%.

Rast je potaknut kvalitetom i inovativnošću novih proizvoda te kredibilitetom koji Philips uživa kod sportske publike, što je pojačano kontinuiranom suradnjom s Team Jumbo Vismom i partnerstvom s Wings for Life World Run, najvećim svjetskim trkačkim događajem. Oba GO partnerstva pojačat će se u 2023.

Kako bi dodatno potaknuo rast, TP Vision će iskoristiti svoj već dokazano kvalitetan dizajn proizvoda i ekspertizu u području kvalitete zvuka kako bi 2023. godine lansirao renomirani brend AOC u audio kategoriji, s elegantnim i uzbudljivim proizvodima posebno dizajniranim za mlađu publiku.

Foto: Philips
Philips

TP Vision će također uvesti Philips u novi tržišni segment lansiranjem prvih Philips slušalica za spavanje u suradnji s Kokoonom, dizajniranih u partnerstvu sa znanstvenicima koji se bave problematikom spavanja, da bi ponudili rješenje za poteškoće poremećaja sna i pomogli onima koji ih nose da lakše zaspu i zaštite svoj san od vanjskih smetnji.

Pružanje najboljeg u europskom dizajnu – kroz rad našeg predanog amsterdamskog dizajnerskog studija – u svim TV i Sound kategorijama proizvoda, i dalje je ključni identifikacijski element strategije proizvoda TP Visiona i još jedna priznata diferencijacija kod potrošača.

Izvanrednom kvalitetom rada konzistentno stječemo službena priznanja, uključujući 2022. godinu kada su televizori OLED+907, OLED+937 i sustav Fidelio Home Entertainment osvojili prestižne iF i Red Dot nagrade za dizajn, dok su novi robusni GO bežični zvučnici također osvojili nagradu za dizajn Red Dot.

Održivost i društveno odgovorno poslovanje

Održivost i DOP sada su u potpunosti integrirani u poslovni plan TV & Sound i dio su današnje kulture tvrtke i budućeg poslovnog uspjeha TP Visiona.

Foto: Philips
Philips

Ključni primjeri strategije bili su vidljivi 2022. godine, kako u pogledu razvoja proizvoda, tako i uspostavom dugoročnih partnerskih aktivnosti.

Svi modeli televizora od 32, 43 i 50 inča prešli su na eko ambalažu bez polistirena 2022. godine, a slijedit će ih modeli s većim zaslonima. Osim toga, tvrtka je prestala proizvoditi vanjsko pakiranje za televizore s ispisom u punoj boji i počela koristi tintu na bazi soje.

Također, za Philips Sound ubrzana je zamjena plastične unutarnje ambalaže održivim materijalima za Philips slušalice, a tvrtka se obvezala koristiti eko ambalažu bez plastike za sve zvučne proizvode do 2024. godine.

TP Vision također nastavlja partnerstvo s The Explorers, podupirući njihov projekt stvaranja arhivskog sadržaja zemaljskih čuda i prirodne, kulturne i ljudske baštine Zemlje. Pozitivan utjecaj na okoliš može postići podizanjem svijesti kroz partnerstvo s organizacijama istomišljenicima kao što su to The Explorers jer kroz partnerske suradnje se može stvoriti savršeni miks visoke tehnologije i održivosti.

TPV Cares je još jedna nova važna inicijativa pokrenuta 2022. godine.

TPV grupacija uključuje mnoge tvrtke koje imaju vlastite projekte potpore zajednici. Donesena je kolektivna odluka o stvaranju zajedničkog doma za sve inicijative TPV-a povezane s pitanjima utjecaja na društvo i okoliš kako bi se mogle kombinirati i dijeliti pod okriljem TPV Cares.

Foto: Philips
Philips

Platforma TPV Cares sada je dostupna u svim zemljama u kojima je prisutan TPV (uključujući Europu, Srednji Istok i Afriku, Aziju, Pacifik i Sjevernu Ameriku) i pruža volontersku, financijsku i uslužnu podršku zaslužnim projektima u zajednicama širom svijeta, od kojih je svaki odabran zbog trajnog i pozitivanog učinaka na društvo.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr