Zakon o sigurnosti prometa iz 2004. postao je najpoznatiji po spornoj odredbi o "nula promila", pa su mnoge dobre odredbe nezasluženo pale u drugi plan. Jedna je od njih ona kojom su novi vozači obavezani na pohađanje treninga sigurne vožnje, koja je trebala zaživjeti 1. siječnja ove godine. Međutim, zakonodavci su očigledno odredili prekratak rok za one koji su trebali teoriju provesti u praksu, pa je uoči Nove godine primjena tog dijela zakona odgođena do 1. siječnja 2009. godine.
U povodu toga su Motorpresse, izdavač nekoliko specijaliziranih automobilističkih magazina, i Zbor automobilskih novinara HND-a organizirali okrugli stol o problematici treninga sigurne vožnje. Skupu su se odazvali stručnjaci iz MUP-a, vlasnici i voditelji nekoliko različitih programa treninga (Marani, Grobnik, AutoZubak, Küzmič), novinari i neki prometni stručnjaci ali, na žalost, nitko iz HAK-a, koji je država odredila za institucionalizaciju programa treninga i gradnju poligona.
Tako se nije moglo upitati HAK-ovce u kojoj je fazi planiranje poligona, jer u protekle dvije i pol godine nije izgrađen nijedan. Aktivni su bili tek neki privatnici, ali za dodatnu obuku 50.000 novih vozača godišnje treba barem dvadesetak poligona, ako će se graditi po županijskom ključu.
Nakon rasprave, u kojoj nije manjkalo i polemičnih tonova, sudionici skupa su se složili da treninge sigurne vožnje treba ostaviti u zakonu kao obvezu za mlade vozače. Zaključeno je da prijelazno razdoblje do 2009. treba iskoristiti za donošenje jasnih kriterija o programu prema kojem će se treninzi provoditi te za edukaciju kadrova, jer su za istinsku provedbu programa bitniji kvalificirani stručnjaci od poligona.
MUP se na neki način obvezao da će zajedno s HAK-om u svim radnim grupama koje će donositi programe i odluke uključiti stručnjake i zainteresirane strane, jer samo tako se može doći do programa koji će nove vozače učiniti sigurnijima na cesti.