Tri cilindra i obujam benzinskog motora od samo 1,2-litre, a najveća snaga čak 130 KS! Dakako, malenom trocilindrašu pomaže turbopunjač pa visokih 230 Nm okretnog momenta razvija pri 1750 o/min. Nekada nezamislivo, a danas je downsizing najveći trend u autoindustriji. Uz to, nudi 15% više snage i čak 25% manju potrošnju goriva od 1,6-litrenog atmosferskog motora kojeg zamjenjuje.
Dovoljno snage
Novi smo motor PSA grupacije isprobali u Citroenu C4, kompaktu koji je na tržištu od 2010. godine. Vrlo ga je ugodno voziti, čak i na malim okretajima te vozaču baš ni u jednom režimu vožnje ne nedostaje snage. Vrlo dobro vuče, službenih 10,8 s čini se vrlo uvjerljivo, a najveća brzina mu je 199 km/h. Postoji pri vrlo niskim okretajima jedna mala turbo rupa, ali lako ju je izbjeći i u svakodnevnoj vožnji ne smeta.
Ono što veseli je potrošnja. Službeni prosjek tvornice od 4,8 l/100 km nije ostvariv, ali 6,6 l/100 km u kombiniranom ciklusu je za benzinca ovakve snage odlično. Ispust CO2 je 110 g/km, što smanjuje trošarinu pa u konačnici i cijenu auta.
Udobnost na prvom mjestu
C4 je dug 433 cm te u unutrašnjosti pruža solidan prostor i za tri osobe na stražnjoj klupi. Udobnost je, kako i priliči ovom francuskom proizvođaču, na prvom mjestu, ali lijepo se može voziti i po zavojitoj cesti. Uz doista bogatu opremu Medveščak+ (automatska klima, bočni zračni jastuci, putno računalo, alu naplaci...) stoji vrlo konkurentnih 122.900 kuna.
Jednom Citroen - nikad više Citroen...