TRILLENIUM

Virtualni šoping u robnoj kući iz kućne fotelje

Foto: Anto Magzan/Pixsell
Virtualni šoping u robnoj kući iz kućne fotelje
15.06.2015.
u 10:00
Prpić prikuplja novac za prvu fazu u kojoj će kreirati online dućan kakav kupci očekuju
Pogledaj originalni članak

Trillenium je društvena platforma u koju ćete se uskoro moći ušetati uz pomoć simulatora virtualne stvarnosti i kupovati prave odjevne predmete. Oni će pak stizati na vaša kućna vrata s pravih svjetskih adresa poput Kenza, Lacostea, L'Oreala, Calvin Kleina i ostalih. Dakle, kupac će kupnju obavljati od kuće, prije virtualnog odlaska u kupnju moći će se i urediti, njegov će lik izgledati poput onoga iz igrice, kretat će se po robnoj kući, susretati druge kupce, zabaviti se s posjetiteljima i prijateljima, odnosno sve će djelovati baš kao i u stvarnom trgovačkom centru.

Ulagači iz cijelog svijeta

Projekt kojim se online kupnja planira preokrenuti naglavačke pokrenuo je prije nekoliko godina hrvatski poduzetnik Hrvoje Prpić. Uhvatiti se ukoštac sa svjetskim tehnološkim trendovima nije jednostavno, no ovaj je hrvatski startup to uspio na vrlo inovativan način. Naime, i velike globalne kompanije, kao što su Facebook, Google, Apple, Microsoft i Samsung, već naveliko rade na pružanju 3D iskustva svojim korisnicima.

Uspjeh hrvatskog startupa nedavno je potvrdio i britanski lider u internetskom kupovanju – ASOS. Skraćenica od As Seen on Screen već na samom početku potvrđuje da je riječ o partneru koji upravo želi ono što hrvatski Trillenium nudi – detaljan i nadasve drukčiji pregled modnih i kozmetičkih proizvoda! Početkom godine ASOS je uložio novac u Trillenium i time postao vlasnik 10-postotnog udjela, najavljujući svoj pohod na 3D online kupnju. Velikom broju trgovaca postaje jasno da ljudi imaju sve manje vremena za obilazak trgovačkih centara te da istodobno želja za provođenjem slobodnog vremena s obitelji i prijateljima raste, pa je stoga pronalaženje balansa između odlaska u kupnju i kupovanja iz kauča, koji nudi Trillenium, siguran projekt koji će imati uspjeha.

– O uspjehu projekta Trillenium mogli smo svjedočiti i ovaj tjedan kada je pokrenuta crowdinvesting kampanja na Seedrsu gdje je samo u prvih šest sati uloženo čak pola milijuna kuna! Kampanja i dalje traje, a broj ulagača raste iz sata u sat. Samo ovaj tjedan uloženo je već 37 posto ciljanog iznosa – kaže Prpić.

Ciljani iznos je 200.010 britanskih funti, a do subote popodne novac su uložila 162 ulagača s iznosom od 73,1 tisuća funti. Investitori su iz cijelog svijeta, pa i iz Hrvatske, a među njima, primjerice, bivši čelnik Vipneta i Telekom Austria Boris Nemšić, poduzetnici Alan Sumina i Zoran Vučinić, Damir Sobol, Matija Kopić, Saša Cvetojević..., ali i osnivač i direktor Seedrsa Jeff Lynn. Trillenium već ima otprilike milijun funti uloženo u IP i infrastrukturu za glavni dio svoje platforme. Nakon Seedrs kampanje, kaže Prpić, podići će još kapitala kako bi dalje razvijali infrastrukturu kao "platform as a service" (PaaS). Već se pregovara s VC fondovima i u sljedećih pola godine očekuje se ulaganje od najmanje dva milijuna funti.

Slušat će se zahtjev kupaca

Seedrs ulaganja će se iskorititi za MVP, odnosno prvu razvojnu fazu.

– Napraviti ćemo kompleksno, kvantitativno i kvalitativno istraživnje s grupom potrošača, uključujući i ASOS-ove kupce. Poslušat ćemo, razumjeti i analizirati što se ljudima sviđa i ne sviđa. Onda ćemo moći kreirati onakav online dućan i iskustvo kakvo kupci zaista očekuju. ASOS je kompanija koja ima svjetski priznate dizajnere i modne stručnjake, kao i ogromno iskustvo u online kupnji – objašnjava Prpić.

Cilj je, kaže, da Trillenium ima fleksibilni "front end", a to je drukčije od glavne platforme i da budu sigurni da se kreira nešto što će biti jedinstveno za ASOS te će se na tome raditi sljedećih nekoliko mjeseci sa Seedrs prijateljima.

– S obzirom na to da je MVP učestala faza, tijekom ljeta isprobat ćemo nekoliko ideja – kaže Prpić.

Ova se faza smatra i najuzbudljivijom zbog testiranja svjetskih trendova. U timu je i Scott Morrison, osoba s ogromnim iskustvom u stvaranju globalnih trendova. Inače, prognoze kažu da će se do 2022. godine 30 posto šopinga obavljati online. Za sada su vodeće europske zemlje u tome Velika Britanija i Njemačka.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.