Appleovo pločasto računalo službeno se počinje prodavati od 3. travnja. Toga dana trebali bi ih na kućne adrese dobiti i prvi kupci koji su ih uplatili na neviđeno. Ovoga trenutka se - poslije dva tjedna otvorene mogućnosti za uplatu uređaja unaprijed - više nitko ne može pretplatiti na iPad jer su sve dostupnje količine unaprijed rasprodane, nagađa magazin PC World. Dalekoistočna glasila poput obično dobro obaviještenog tajvanskog Digitimesa, koji se ne libi govoriti o konkretnim narudžbama i isporukama tajvanskih i kineskih tvornica koje rade za tvrtke u Kaliforniji, barataju s brojkom od 700 tisuća proizvedenih i isporučenih iPada koji samo čekaju da ih se isporuči. Neke druge pretpostavke kažu da je AppleStore zatvorio mogućnost "pretplate" na brojci od 240 tisuća, a i da će i toj količini biti teško udovoljiti u prvom naletu.
Tvrtka s nagriženom jabukom u zaštitnom znaku ponešto uređaja mora ostaviti i svojoj prodajnoj mreži, ovlaštenim distributerima te lancu Best Buy, koji je jedini mimo uobičajenih prodajnih kanala ovlašten da prodaje iPad. Sljedeći val isporuke tih uređaja trebao bi biti 12. travnja, javljaju dalekoistočna glasila koja se za takve procjene pomažu položajem brodova glavnih brodara iz azijskih luka prema Kaliforniji.
PC World procjenjuje da se smije onaj tko se posljednji smije, jer od 27. siječnja kada je iPad predstavljen u San Franciscu, prevladavali su podcjenjivački tonovi o ovom novom uređaju, posebno u onih koji su o njemumorali pisati zato što su o njemu pisali svi, ali ga nisu imali priliku iskušati uživo te dokučiti o čemu se zapravo radi. "Kritičari koji su njurgali da 'nema ovo i ono', sprdali su se i uspoređivali ime uređaja sa ženskim higijenskim potrepštinama sada su zašutjeli", piše Paul Suarez iz PC Worlda. Forbes pretpostavlja da bise samo ove godine moglo prodati pet milijuna iPada, a samo do lipnja 1,2 milijuna. Time bi Appleova "daščica" ubrzo pretekla Amazonov Kindle koji je, u najvećoj inačici s cijenom kao i Appleova uređaja, s tri milijuna preuzeo tržište elektroničkih uređaja za čitanje. Konzervativnije procjene od Forbesove govore o barem 2,5 milijuna prodanih pločica ove godine.
Naravno da su zašutjeli kritičari, inovacije kakve dolaze iz ruku Jobsa uvijek su bile kontroverzne, naravno i uvijek napadane, ali čovjek zna što radi - svaka mu čast za upornost i tajming koji je izabrao za preuzimanje tržišta