Fiat Panda s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom vratila se u život. Do ovog se poteza praktična Panda nudila samo u 1,0 Hybrid inačici, a prinovu pokreće 4-cilindrični benzinac zapremine 1,2 litre koji razvija 69 konjskih snaga. Pun spremnik benzina (37 litara) i pun spremnik plina (38 l), uvjerili smo se tijekom nedavnog testa, za ovaj gradski automobil znače ukupan doseg od gotovo 1000 km.
Podsjetimo, Panda je jedan od najuspješnijih Fiatovih modela u povijesti. Počela se proizvoditi 1980. godine, a Panda koja je danas u ponudi predstavljena je 2014. Za očekivati bi bilo da se kroz te godine tržište zasitilo malog 'kockastog' automobila no Panda je među pet najprodavanijih modela u segmentu, unutar EU. Realno, Panda još ima aduta. Dimenzijama je mala, idealna za grad, praktična, niskih troškova održavanja. Samo 167,2 cm širokoj i 368,6 cm dugoj Pandi kutijast oblik osigurava maksimalnu iskoristivost prostora unutar navedenih gabarita, čemu doprinose i mudro razbacani pretinci po kabini. Robusni materijali ukazuju da će Panda trajati, uz pravilno održavanje. Na zvučnoj izolaciji moglo se malo više poraditi, kao i na uglađenosti 5-stupanjskog ručnog mjenjača. No, stavimo li na vagu doseg, praktičnost i vječno šarmantan dizajn s jedne strane te ove zamjerke s druge, realno možemo na njih samo - odmahnuti rukom. Jer, doseg je odličan i bez uspoređivanja cijena pojedinih goriva, a usporedba je i dalje na strani plina. Tim više što su modeli s tvornički ugrađenim plinom danas na tržištu prava rijetkost.
Uz ponovnu komercijalizaciju Pande 'plinašice' ide pet godina jamstva Fiat 5 Plus. Automobil do registracije stoji 15.650 eura, odnosno 664 eura više od osnovne Pande 1,0 Hybrid sa 70 konja. Paket opreme samo je jedan, a od bitnijih stavki valja izdvojiti audio sustav, ručni klima-uređaj, sustav kontrole tlaka u gumama, senzor vanjske temperature, centralno daljinsko zaključavanje, el. podizanje prednjih stakala, grijač stražnjeg stakla