Mazda službeno krije izgled novog izdanja roadstera koji je u veljači proslavio 25. rođendan, no na salonu automobila u New Yorku japanski je proizvođač pokazao šasiju i predstavio tehničke karakteristike nove Mazde MX-5.
Motor centralno sprijeda
Iako je još u razvojnoj fazi, podrazumijeva klasičnu konfoguraciju ‘motor sprijeda, pogon straga’. No, motor će biti pomaknut malo više prema sredini vozila, dok će centar gravitacije novog modela biti niži nego kod bilo koje dosadašnje generacije. Očekuje se da će početkom listopada, na salonu u Parizu, pokazati prototip, dok bi tijekom ožujka u Ženevi premijeru trebao imati serijski automobil. Filozofija tvoraca ovog modela od prve je generacije jednaka: stvoriti atraktivan automobil koji može pružiti istinski vozački užitak.
Još uvijek aktualna Mazda MX-5 teži samo 1075 kilograma, no iz Mazde stižu najave kako će nasljednica biti još lakša i to za više od 100 kg. Sve u skladu s trendovima skidanja kilaže kako bi se povećala agilnost modela te istovremeno smanjila potrošnja goriva. Raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg kraja vozila, naglašavaju iz Mazde, mora ostati 50:50. Od lansiranja sadašnjeg izdanja tehnologija je prilično napredovala, pa će novi MX-5 donijeti i sve novotarije koje povećavaju sigurnost, komfor i zaštitu okoliša.
Inovacije uz tradiciju
- Naša je zadaća uvoditi inovacije uz očuvanje izvornog ideala - istaknuo je Nobuhiro Yamamoto, manager za Mazdu MX-5. Nova generacija kultnog dvosjeda, dakle, mora biti inovativna na način da očuva tradicionalne vrijednosti. Nova će Mazda MX-5, podrazumijeva se, donijeti i naprednu Skyactive tehnologiju.