Yamaha MT-07

U Yamahi su napravili dobar posao kad su poslušali prigovore kupaca

Foto: Yamaha
Yamaha MT-07
Foto: Yamaha
Yamaha MT-07
Foto: Yamaha
Yamaha MT-07
17.09.2018.
u 00:05
Prema službenim podacima, opruge su prednjih teleskopa čvršće 6 posto, dok je 16% pojačan povrat
Pogledaj originalni članak

Podatak da je u četiri godine prodan u 120 tisuća primjeraka, od čega je 70.000 na području Europe, u svijetu motocikala rezultat je za koji se skida kapa. Riječ je o Yamahinu modelu MT-07, ujedno i pokretaču MT serije koja čini polovicu svih prodanih motocikala ovog japanskog proizvođača unazad nekoliko godina. Potvrda je to da je koncept “Dark Side of Japan” iza kojeg se kriju MT modeli iznimno uspješan.

Tko su kupci? U najvećoj mjeri vozači koji motocikl koriste za svakodnevne aktivnosti, odlazak na posao, u školu... Kupci koji u mnogim zemljama voze motocikl tijekom cijele godine. MT-07 je i dosad bio napravljen da pruži okretnost i lakoću upravljanja, ali, dakako, i uz vrlo zavidnu razinu zabave. Pokazalo se i da je riječ o modelu izvrsnom za ulazak u svijet motocikala mlađim vozačima, a ujedno ga kupuju i iskusniji, oni koji racionalnije razmišljaju. Najmanje ga kupuju oni kojima motocikl služi da bi žestoko vozili, no Yamaha je i na temelju takvih prigovora u obnovljenom izdanju popravila ovjes koji sada omogućava i daleko oštriju vožnju.

Foto: Yamaha
Yamaha MT-07

Prema službenim podacima, opruge su prednjih teleskopa čvršće 6 posto, dok je 16% pojačan povrat. Pojačan je i stražnji amortizer, koji je dobio i mogućnost podešavanja povrata. Vozač ima bolju povratnu informaciju situacije. To se osjeća i tijekom vožnje, pogotovo zavojitim cestama, gdje se sa 182 kilograma težine još jednom pokazuje kao predvodnik lakoće upravljanja u svom segmentu.

Poletnim se pokazuje i redni dvocilindraš od 690 ccm. Motor koji pri 9000 okretaja u minuti razvija 75 KS, odnosno 68 Nm okretnog momenta pri 6500 okretaja sasvim je dostatan i za bržu vikend-rekreaciju. Vizualno, promjene nisu prevelike. Odmah je uočljivo novo prednje svjetlo, a osvježenje je napravljeno i na stražnjem dijelu motocikla. Decentniji i moćniji izgled upotpunjuje hladnjak koji je sada obojen u crno. Ima tu još ponešto sitnih, grafičkih promjena, a lagane korekcije dovele su i do veće sličnosti s većim bratom, modelom MT-09. I dok je sprijeda guma 120/70ZR 17, straga je dimenzije 180/55 ZR 17, što pored boljeg vizualnog dojma dolazi do izražaja tijekom vožnje zavojitim cestama gdje guma ulijeva više povjerenja.

Sve u svemu, u Yamahi su napravili dobar posao kad su poslušali prigovore kupaca te unaprijedili upravo stvari na koje su kupci prigovorili. Iako je cijenom od 57.900 kuna današnji model skuplji u odnosu na onaj od prije četiri godine, treba imati na umu da sada ima i ABS te motor zadovoljava Euro4 norme. Yamaha MT-07 motocikl je koji vrijedi toliko.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.