Test: Peugeot 308

Uglađen i tih, osvjetljava obraz dizelskim motorima

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
23.06.2018.
u 21:02
Peugeot 308 prvi je dobio ovaj turbodizelski motor od 130 konja, a emitira manje ugljikova dioksida od benzinaca - 96 g CO2 po km
Pogledaj originalni članak

Dizelaš od 130 konjskih snaga po tvorničkoj deklaraciji za 100 km vožnje u mješovitom režimu treba tek 3,7 litara goriva. Tako štedljivi nismo uspjeli biti, no zadovoljni smo i s postignutih 5,1 l/100 km. Peugeot 308 prvi je model koji je dobio ovaj turbodizelski motor. Moderan Euro 6 dizelaš osvjetlat će obraz ljubiteljima dizelskih automobila jer radi tako uglađeno i tiho da je lako zaboraviti kako je pod poklopcem dizelski motor. Također, prilično je startan od srednjih okretaja, ne treba ga tjerati u visoke. Ujedno emitira manje ugljikova dioksida od benzinaca - 96 grama CO2 po km. Uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, pregrubim za naš ukus.

Nakon decentnog redizajna, Peugeot 308 i dalje je jedan od vizualno najdotjeranijih kompakata. S dužinom od 425 cm jedan je od najkompaktnijih u C segmentu. Vozačko okruženje čini već poznati i-Cocpit s malim kolom upravljača. Za pohvalu je pojednostavljeno korištenje funkcija preko dodirnog zaslona multimedije, kao i veće mogućnosti povezivosti s pametnim telefonima.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Peugeot 308

Od važnije serijske opreme testni primjerak ima automatski dvozonski klima-uređaj, full LED svjetla, LED maglenke, GT odbojnik, multifunkcionalni dodirni zaslon, lumbalno podešavanje vozačkog sjedala, šest zračnih jastuka, ESP, Hill Assist, senzore za parkiranje, el. podizače prednjih i stražnjih stakala, tempomat. Bez dodatne opreme stoji 162.520 kuna, a s dodatnom metalik bojom, 17” lakometalnim naplacima, zatamnjenim staklima, paketom Side security, pomoći pri parkiranju i aktivnim nazdorom mrtvog kuta za testni primjerak valja dati 179.001 kn. Početna cijena za model 308 1,2 PureTech 110 Access iznosi 127.895 kn.

Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

GV
golub Vaso
07:18 24.06.2018.

još kad Peg napravi mjenjač ne znam gdje će mu biti kraj

KR
kristijan68
12:08 24.06.2018.

Očito plačen oglas sa uvodom koji sugerira neku posebnost ovog motora, smješno. Pa svaki dizelaš emitira manje CO2 a ne samo ovaj kako nas autor želi suptilno navesti- problem su NOx čestice koje udišemo koje nas truju i talože se na plučima koje dizelaši ispuštaju . Nečeš razbojniče