analiza tvitova

Ujutro smo smireni i analitični, a navečer emotivni i impulzivni

Foto: Reuters/ PIXSELL
Ujutro smo smireni i analitični, a navečer emotivni i impulzivni
12.07.2018.
u 11:15
Analizirano je sedam milijardi riječi u preko 800 milijuna poruka
Pogledaj originalni članak

Korisnici društvene mreže Twitter ujutro pišu smirene i analitičke objave, dok su navečer emotivni i impulzivni, pokazala je velika analiza tvitova.

Taj su obrazac otkrili autori studije sa Sveučilišta u Bristolu u Engleskoj nakon što su analizirali sedam milijardi riječi u preko 800 milijuna poruka na Twitteru.

Stručnjak sa sveučilišta u Bristolu za umjetnu inteligenciju Nello Cristianini s kolegama je analizirao anonimne poruke na Twitteru u 54 velika britanska grada u razdoblju od 4 godine i razvrstao ih je prema 73 pokazatelja povezana s različitim stilovima razmišljanja.

Studija, objavljena u znanstvenom časopisu Plos One, otkrila je kako korisnici između 5 i 6 sati ujutro koriste najveći udio riječi povezanih s logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.

Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulzivan, ali i više društven.

Između 3 i 4 sata ujutro objave nam postaju više egzistencijalne prirode, i izražene emocije su daleko manje pozitivne.

''Analiza medijskih sadržaja, ako je učinjena ispravno, može nam pružiti vrijedne informacije o društvenim i biološkim znanostima. Mi i dalje pokušavamo naučiti kako iskoristiti najviše od toga'', rekao je koautor istraživanja Stafford Lightman.

Zaključno, studija je pokazala kako se korištenje jezika mijenja snažno i predvidljivo u skladu s dnevnim ciklusom tijela, te se uklapa u razlike u neuronskim aktivnostima našeg mozga, metabolizma i razine hormona.

>> Vlada i predsjednica na Twitteru međusobno podijelili objave: 'Svi zajedno za Hrvatsku!'

Foto: Reuters/PIXSELL
NATO summit
Foto: Reuters/PIXSELL
NATO summit
Foto: Reuters/PIXSELL
NATO summit
Foto: Tomislav Krasnec
Kolinda Grabar-Kitarović
Foto: Twitter
Predsjednica i premijer podržavaju repku

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.