NA TESTU

Upadljivom gradskom crossoveru dobro leži mali turbobenzinac

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
21.07.2020.
u 12:55
Citroën C3 Aircross isprobali smo u kombinaciji trocilindarskog benzinca od 110 konjskih snaga i 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Snagom i dimenzijama dobro se uklapa u gradski promet, no prostranošću i funkcionalnošću nadilazi svoj segment
Pogledaj originalni članak

Citroënov gradski SUV pažnju privlači, prije svega, simpatičnim dizajnom. Na prvu, rekli bismo, kao da je ispao iz kakvog crtića, no ta njegova razigranost uopće ne djeluje neozbiljno. Naprotiv! I prostranošću i voznim osobinama i opremom pokazao se prilično ozbiljnim igračem u ovom, dosta napućenom segmentu. Dizajnom originalan model dvobojne karoserije isprobali smo u Feel Puretech 110 S&S BVM6 izdanju u kojem je benzinac od 110 konjskih snaga uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Mišićav model dobro se vozi unatoč kutijastom obliku i visini od 164 cm. U zavojima se tek neznatno nagne, a zauzvrat pruža iznimno prostranu i prilagodljivu kabinu.
Široka i udobna sjedala vozač će lako prilagoditi svojim proporcijama, prostora za dvoje odraslih i jedno dijete dovoljno ima i na stražnjima. Sjedi se povišeno, što je ugodno i povećava sigurnost. Prtljažnik od 410 do 520 litara (zahvaljujući za 15 cm pomičnoj stražnjoj klupi) nadmašuje gradske potrebe. Materijali korišteni u interijeru većinom su meki na dodir, tek ponegdje nailazimo na tvrdu plastiku.

Robusni odbojnici sa sivim zaštitama podvozja C3 Aircross vizualno ‘bacaju’ u SUV svijet, no isprobani trocilindarski turbobenzinac snagu šalje na prednju osovinu, potpuno razumljivo i opravdano. Za gradske situacije ovaj je motor razuman izbor - u startu na semaforu nije najbrži, ali ne može se reći ni da je trom. Uz 205 Nm pri 1750 okretaja u minuti, živahan je pri kraćim gradskim pretjecanjima. Iz mirovanja do stotke stiže za 10,6 sekundi. Mjenjač je solidan, dobro proračunat i precizan. Dakle, isprobani C3 Aircross potpuno zadovoljava u umjerenom ritmu vožnje, a veseli pogled na postignutu prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km. C3 Aircross je udoban, neravnine na prometnicama upija neprimjetno.
Aktualna posebna ponuda podrazumijeva cijenu od 119.900 kuna. U Feel razini opremljenosti testni C3 Aircross, među ostalim, ima Citroën Connect radio na 7” tabletu (6 zvučnika), LED dnevna svjetla, crne krovne nosače i retrovizore, ukrasne 3D poklopce kotača, upravljač presvučen kožom, upozorenje za nenamjerno prelaženje crte, 12V utičnicu u prvom i drugom redu, el. podesive i grijane retrovizore, prednje el. podizače stakala, regulator/limitator brzine, klima-uređaj, pomoć pri kretanju na kosini, prepoznavanje znakova ograničenja brzine.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.