Crossoveri su apsolutni hit, a novi francuski predstavnik u segmentu gradskih križanaca je Renault Captur. Atraktivan dizajn i velike mogućnosti individualizacije privući će prvenstveno mlade, ali Renault računa i na obiteljske kupce. S pravom. Captur posjeduje elemente jednovolumena pa straga nudi više mjesta, a zbog uzdužno pomične stražnje klupe prtljažnik se lako može sa solidnih 377 litara povećati do 455 l.
Mnogo pretinaca - između kojih se izdvaja 11 litara duboka ladica umjesto pretinca za rukavice - osigurava praktičnost, a zbog podignutog težišta Captur u odnosu na Clio u vozačkom smislu nije puno izgubio. Nudi idealan kompromis udobnosti i zadovoljstva u vožnji. Captur je 17 cm odignut od tla pa mu silazak s asfalta ne predstavlja problem, a uspornike prolazi kao od šale. U ponudi je samo s prednjim pogonom.
Renault Captur nudi se uz tri motora. Početni je 0,9-litreni turbobenzinac (TCe) sa 90 KS i start/stop sustavom. Karoseriju od 1100 kg pokreće vrlo dobro, čak i na autocesti. I tijekom dinamičnije vožnje može se računati na potrošnju manju od 9 l/100 km, dok u svakodnevnoj vožnji može trošiti ispod 6 l/100 km. Cijena mu uz 10.000 kuna popusta pri lansiranju kreće od 101.900 kuna, ali za opremu bez klima-uređaja, dok dobro opremljeni model stoji 109.900 kuna. Dizelaš je poznati 1,5 dCi sa 90 KS koji u vožnji djeluje uvjerljivije, a niska potrošnja je glavni adut. Košta od 116.900 kn. Treća opcija je 1,2 TCe sa 120 KS i automatskim mjenjačem s dvije spojke. Vrlo sofisticiran i uglađen model stoji od 124.900 kuna.