Honda

Ušminkani Accord postao je sigurniji i štedljiviji

Foto: 'Mark Bramley'
Ušminkani Accord postao je sigurniji i štedljiviji
02.01.2011.
u 07:15
Bi-xenon svjetla će sada biti u ponudi u višim paketima opreme, a tu je i funkcija dugih aktivnih svjetala za skretanje (Active Cornering Lights), koja se pri skretanju ili ulasku u zavoj zakreću do 90 stupnjeva
Pogledaj originalni članak

Klasičan redizajn proveli su japanski stručnjaci na limuzinskoj i karavanskoj verziji Honde Accord koja će prvi put biti javno izložena na predstojećem salonu automobila u Ženevi. Do tada su nam ponudili fotografije na kojima se vidi da je Accord blago ušminkan. Zategnute su linije prednje maske i branika, a prednja svjetla su dobila čistiji izgled s jasnijim i oštrijim završecima. Bi-xenon svjetla će sada biti u ponudi u višim paketima opreme, a tu je i funkcija dugih aktivnih svjetala za skretanje (Active Cornering Lights), koja se pri skretanju ili ulasku u zavoj zakreću do 90 stupnjeva i daju vozaču sigurniju vožnju. Tu je i sustav koji sam očitava intenzitet svjeta i prema tim informacijama pali i gasi duga svjetla. Dašak luksuza daje kromirana letvica na stražnjem dijelu iznad tablice.

Accord će dolaziti i u tri nove boje karoserije – srebrnom, perla plavom i grafitnom. Promjene u unutrašnjosti uglavnom se odnose na nove kvalitetnije materijale koji će se koristiti za sjedala i obloge vrata.

Kod motorizacije nevelike su promjene, ponešto je poboljšan i-DTEC 2,2-litreni dizelski agregat kojem je smanjeno trenje između komponenata motora, to je dovelo do manje potrošnje i smanjenja emisije C02.

Hondini stručnjaci su kod Accorda unaprijedili kvalitetu amortizera i prilagodili ih različitim vrstama i stanju podloga kakve se sreću po cijeloj Europi. Na tržište bi trebala doći u drugoj polovici godine.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.