Na Fordovom štandu na pariškom autosalonu dominirat će jednovolumeni. Nakon fotografija velikog jednovolumena S-Maxa, Ford je objavio i prve fotografije redizajniranog kompaktnog jednovolumena C-Maxa i njegove proširene verzije Grand C-Maxa.
Osvježeni modeli dobili su već prepoznatljivu trapezastu masku hladnjaka, kakvu imaju svi novi Fordovi automobili. Nova su i svjetla, više pravokutnog oblika s izduženim maglenkama.
Osvježen je i izgled unutrašnjosti i to po uzoru na nedavno redizajnirani Focus. Više nema središnjeg dijela kokpita koji podsjeća na starije tipove mobitela, već je prekidača mnogo manje, a u boljim paketima opreme dolazi 8-inčni ekran osjetljiv na dodir te druga generacija jednostavnog i intuitivnog SYNC sustava koji između ostalog sadrži napredno glasovno upravljanje hands-free uređajem, navigaciju, klimatizacijski uređaj i spajanje s vašim mobitelom.
Poboljšana je i izolacija korištenjem debljeg stakla i više upijajućih brtva na rubovima vrata. Veći Ford Grand C-Max opcijski dolazi i kao sedmerosjed. Velike novosti nalaze se i ispod poklopca motora. Baš kao i u Focusu, u C-Maxu će biti ponuđeni novi 1,5-litreni motori.
Turbobenzinski Ecoboost sa 150 i 180 KS pridružili su se već poznatom i nagrađivanom 1-litrenom turbo trocilindrašu sa 100 i 125 KS. Novi 1,5 turbodizelaš razvija 140 KS i nudi 5 KS više te šest posto manju potrošnju goriva od sadašnjeg 1,6 TDCi motora. Unaprijeđeni 2-litreni dizelaš sa 140 i 163 KS ispuštat će 20 posto manje CO2 emisija.