Citroënova obiteljska krstarica monovolumenske građe u testnom je primjerku objedinila vrijednosti kojih se danas uglavnom sa sjetom sjećamo iz nekih boljih vremena. Konfiguracija odabrana po principu naj-naj, dakle s najsnažnijim motorom u ponudi i najbogatijim paketom opreme, danas se na cesti ne viđa baš svaki dan.
Možda i zbog toga, u njoj smo uživali i više od očekivanja... Prostrani obiteljski monovolumen u svojoj nam se najnovijoj generaciji predstavio u punome sjaju, sa specifično oblikovanim svjetlosnim sklopovima i tradicionalno prozračnom, ovdje posebno raskošno uređenom unutrašnjošću. S najbogatijim paketom Exclusive vozač i putnici mogu računati na puni komfor vožnje, uključujući foteljaški velika i udobna sjedala i sprijeda i straga, gdje umjesto klupe dolaze tri zasebna sjedala pune veličine.
Uz tempomat, pametan ključ, LED svjetla, automatsko parkiranje, kameru za vožnju unatrag, dvostruku automatsku klimu…, testni je model imao i poduži popis opcijskih dodataka, koji je između ostaloga uključivao 18-inčne naplatke od lake legure, panoramski stakleni krov, metalik boju, zakretne dvofunkcijske ksenone te vrhunsku Nappa kožu i JBL audio. Zahvaljujući tome, cijena od 197.325 kuna, s obračunatim davanjima i važećim popustom popela se na 251.278 kuna.
Za taj novac nudi se, osim punog komfora i 537 litara osnovnog obujma prtljažnika, odlično motorizirani automobil koji će posebno odgovarati ljubiteljima benzinaca. Oprobani THP u verziji sa 155 konjskih snaga uz ručni šeststupanjski mjenjač ne pokazuje pretjeranu žeđ te u prosjeku traži 8,5-9 l/100, a zauzvrat, uz 260 Nm momenta u overboostu, daje mnogo. Dakako, ako ne tražite jurilicu nego uvjerljivu, a istovremeno vrlo udobnu i komfornu obiteljsku krstaricu.