Mlade generacije novine odavno ne čitaju, televizija im je isto tako nešto gotovo potpuno strano, news portale otvaraju jako rijetko, Facebook već neko vrijeme slovi kao mreža za „mame i tate“ i mladi su s nje pobjegli, a čak se i broj korisnika Instagrama počeo smanjivati. Za ljude koji rade u marketingu i biznisu oglašavanja stoga se postavlja logično pitanje – kako doći do današnjih klinaca, tinejdžera, na kojoj ih platformi tražiti. Za sve onima kojima je Metaverse nešto apstraktno, jer još uvijek ne postoji definicija kojom bi se on pojednostavio, najkraći opis je kako se radi o trodimenzionalnom internetu.
Donekle je stran čak i današnjim tinejdžerima, ali generacijama koje upravo upisuju osnovnu školu on će, pretpostavka je, već kroz nekoliko godina postati normalno sredstvo interakcije sa svijetom. Karolina Bakowska koja radi u marketing timu Metaversa na svom je predavanju pojasnila kako već danas velike svjetske kompanije plaćaju i po nekoliko desetaka tisuća eura kako bi se reklamirale u tom svijetu. Primjerice Nike unutra ubaci najnoviji model svojih tenisica koje se mogu obući unutar igre, ali postoje i u „offline“ svijetu.
Klinci to vide i roditelje traže da im kupe upravo te tenisice. Za kompanije se rade posebne „mape“ u kojima onda možete isprobavati njihove proizvode, pa je tako Hyundai napravio cijeli grad po kojem možete voziti njihove automobile. U budućnosti nas čeka to da ćemo većinu proizvoda koji su dostupni u „offline“ svijetu moći imati i/ili isprobati i u online svijetu.