Promo

Veliki uspjeh hrvatske digitalne kampanje

Foto: PR FOTO
Veliki uspjeh hrvatske digitalne kampanje
VL
Autor
PR Članak
25.05.2015.
u 16:00
Kampanja “1000 NESCAFÉ šalica” agencije Drap izabrana je među osam najboljih na MIXX Europe Awards 2015.
Pogledaj originalni članak

Kampanja “1000 NESCAFÉ crvenih šalica” proglašena je jednom od osam najboljih na ovogodišnjem MIXX Europe natjecanju u kategoriji Inovativna upotreba društvenih medija. Nakon brojnih objava po stranim portalima kao što su Ads of the World, Digitabuzzblog, Great Ads i Creative criminals te The best in Show MIXX nagrade na Danima komunikacija, ova je kampanja dobila još jedno priznanje koje je stavlja uz bok najboljim digitalnim kampanjama u Europi.

“Kompletan NESCAFÉ tim zajedno s nama strastveno je radio na ovoj kampanji i upravo u zajedničkom trudu leži razlog njezina uspjeha. Naš karakterističan pristup spajanja offline i online iskustva korisnika urodio je plodom i kampanja je prepoznata od strane stručne javnosti na europskom nivou. Ponosni smo i zadovoljni što znamo da se možemo nositi i s najboljima na starom kontinentu”, rekao je Vlado Karmelić, account direktor agencije Drap.

Kampanja je bila inspirirana tzv. ljubavnim lokotima, kojima partneri na lokacijama diljem svijeta „zaključavaju“ svoju ljubav. Tako je Drap zaključao kultne NESCAFÉ crvene šalice na četiri lokacije u Zagrebu i Splitu. Kako bi otključali svoju te, u zamjenu za lokot, dobili još jednu šalicu za njima dragu osobu, kavoljupci su prethodno trebali posjetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti jedinstveni kod za otključavanje unutar mobilne aplikacije.

“Drago mi je da je žiri prepoznao kvalitetu i što se ova izvrsna kampanja našla na shortlisti MIXX Europe 2015. To je zbilja velik uspjeh ne samo agencije Drap, nego i cijele zemlje, koja se po prvi put našla na samom vrhu ovog natjecanja”, izjavio je Jan Jilek, direktor IAB-a Hrvatska.

Natjecanje MIXX Europe 2015 provodi se po međunarodnoj licenci IAB-a s ciljem promocije i profesionalizacije online oglašavanja, medija, tržišnog istraživanja i analitike u Europi. Nagrada MIXX prepoznaje i nagrađuje izvrsnost u kreativnosti i učinkovitosti digitalnih i mobilnih kampanja iz cijele Europe, a kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu, korištenje medija te postignute rezultate. 

 

Pogledajte na vecernji.hr