Legendarno ime Frontera se vratilo. Ali, Opel nije pod tim imenom predstavio pravog terenca, off-road vozilo kakvo pamtimo iz zadnjeg desetljeća prošlog stoljeća, već moderni kompaktni SUV. Nova Frontera duga je 438 cm i dimenzijama se smješta između Opelovih SUV modela Crosslanda i Grandlanda. Predserijski model imali smo priliku izbliza razgledati i sjesti u njega u Zagrebu. Nudi prtljažnik od 460 litara (do 1600 l), ali i konfiguraciju sa sedam sjedala, što je za automobil ovih dimenzija prava rijetkost. Dodatnu svestranost omogućuje stražnja klupa djeljiva u omjeru 60:40, a u osnovnoj opremi dolazi i podnica prtljažnika podesiva u dvije razine. Osim toga, oni koji na putovanje trebaju ponijeti još više prtljage ili žele u potpunosti iskoristiti nosivost krova veću od 200 kilograma mogu naručiti funkcionalne krovne nosače koji su dostupni uz nadoplatu. Novi Opelov znak "munje" slavi svoju premijeru na serijski proizvedenom modelu gdje je ponosno istaknut u samom središtu Opel Vizora. Crni "vizor" daje prednjem dijelu Frontere jedinstveni identitet i neprimjetno integrira prednja svjetla Eco LED s automatskim dugim svjetlima i središnje smještenim novim logom. Izduženi vodoravni ukrasni elementi na ploči s instrumentima i vratima vizualno proširuju ionako prozračnu kabinu. Nadalje, Opelov potpuno digitalni kokpit Pure Panel s dva zaslona veličine 10 inča i multimedijskim sustavom za informiranje i zabavu jednako privlači poglede kao i odvažan i elegantan novi upravljač. Novi model u početnoj opremi nudi inovativnu postaju za pametne telefone koja je dostupna uz nadoplatu. Nakon povezivanja s postajom putem namjenske aplikacije, pametni telefon postaje upravljačka ploča sustava za informiranje i zabavu koja također može djelovati u kombinaciji s tipkama na upravljaču. Patentirana značajka Intelli-Seat na prednjim sjedalima, točnije utor koji smanjuje pritisak na trtičnu kost, jamči vrhunsku udobnost čak i tijekom dugih putovanja. Sjedala nisu samo vješto izrađena i oblikovana, već i privlače pažnju svojim kontrastnim šavovima. Presvlake sjedala također su dostupne od potpuno održivog recikliranog materijala.
Nova Frontera dostupna je s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V ili u potpuno električnoj izvedbi. Električna verzija nudi 113 KS i kapacitet baterije od 44 kWh te ima doseg od 310 kilometara. Frontera Hybrid dolazi s 1,2-litrenim turbo-benzinskim motorom u dvije verzije snage koje su posebno razvijene za hibridnu upotrebu. Rade u kombinaciji s električnim motorom snage 21 kW (28 KS) i elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom pa su potrošnja goriva i emisije CO2 znatno manji u usporedbi s modelom s uobičajenim pogonom. Početna verzija razvija 100 konja, a snažnija 136 KS. Frontera će biti dostupna uz dva paketa opreme – Frontera i Frontera GS. Već osnovna razina opremljenosti nudi bogatu opremu poput LED prednjih svjetala, 10-inčnog digitalnog kokpita i postaje za pametni telefon, potom električnu parkirnu kočnicu i klimatizacijski uređaj, dok GS oprema nudi i 17" alu naplatke, zaštitu podvozja, zatamnjena stakla, komplet LED svjetala, upozorenje na vozila u mrtvom kutu, električna osvrtna ogledala, 10" središnji multimedijski ekran, navigaciju, stražnju kameru, automatski klima-uređaj... U Hrvatsku stiže najesen, a cijene još nisu poznate. U Njemačkoj je početna cijena hibrida 23.900 eura, a električne verzije 28.990 eura.