ODLIČAN REZULTAT

Više od milijun Fashion.hr stickera izmijenjeno u Viber porukama u samo dva tjedna

26.10.2016.
u 11:09
Stickeri su dizajnirani pod kreativnim vodstvom agencije RED, a dostupni su u Viber trgovini na tržištu Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine do 06. siječnja 2017.
Pogledaj originalni članak

U svega dva tjedna od lansiranja, FASHION.HR Viber stickeri ostvarili su odličan rezultat i postali dio svakodnevice više od 130 000 korisnika koji su ih dosad preuzeli. O uspjehu ovih popularnih stickera najbolje govori brojka od više od 1 000 000 izmijenjenih stickera u direktnim porukama korisnika na hrvatskom tržištu. Zbog velikog interesa, FASHION.HR Stickeri od sada su dostupni i na tržištu Srbije i Bosne i Hercegovine što će dati novi vjetar u leđa ovoj sticker maniji.

- Ovo su zaista fascinantne brojke i od svih komunikacijskih platformi koje je FASHION.HR razvijao u posljednjih nekoliko godina, Viber stickeri su ostvarili najbolje rezultate u rekordnom roku. Reakcije korisnika su odlične i jako smo sretni što su naši stickeri naišli na tako dobar odaziv i što ih tako veliki broj ljudi zaista koristi u svakodnevnoj komunikaciji. To je znak da smo uspjeli u želji da se i na ovaj način približimo našim korisnicima - izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a. Sjajne brojke i veliki interes korisnika rezultat su kombinacije atraktivnog i dopadljivog dizajna te komunikacije prilagođene lokalnom tržištu, kako je na predstavljanju suradnje pojasnio i glavni direktor Vibera za srednju i istočnu Europu, Atanas Raykov.

Besplatni stickeri jedinstveni su, zabavni i odlično pogađaju emocije i svakodnevne situacije u kojima se nalaze svi, a ne samo članovi FASHION.HR zajednice.  Zaštitna lica stickera su simpatične djevojke koje na zabavan, duhovit i pomalo ironičan način komuniciraju u svakodnevnim aktivnostima, od odlaska na posao, izbora hrane, do večernjeg izlaska. Ideja je omogućiti korisnicima zabavnu razmjenu poruka i jednostavnu komunikaciju izraza koje svakodnevno koriste i emocija s kojima se susreću u vidu prepoznatljivih Viber sličica. Stickeri su dizajnirani pod kreativnim vodstvom agencije RED, a dostupni su u Viber trgovini na tržištu Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine do 06. siječnja 2017.

>> Pet dizajnerica na pisti četvrtog dana BIPA FASHION.HR-a

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.