Nova, šesta generacija Mercedes-Benz E-klase stigla je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 73.445 eura, koliko treba izdvojiti za benzinski blagi hibrid E 200 sa 197 KS i 320 Nm. Početni dizelaš E 220d, koji će zasigurno biti traženiji, također s blagom hibridnom tehnologijom te s istovjetnih 197 KS i 400 Nm okretnog momenta stoji od 76.214 eura. Početni plug-in hibridni model E 300e s 204 konja i 320 Nm košta 77.300 eura.
Hibrid se tako nameće kao vjerojatno najatraktivnija kupnja budući da mu je cijena vrlo slična početnom dizelašu zbog manje trošarine. Nudi bateriju kapaciteta 25,4 kWh s kojom se samo na struju može prijeći više od 100 km, a puni se i na brzom DC punjaču od 55 kW.
Nova E-klasa ostala je klasična Mercedesova limuzina srednje klase koja je simbol poslovnog automobila već 70 godina, a kako danas stoje stvari zbog elektrifikacije će to biti posljednja generacija. Mercedes je predstavlja kao spoj tradicije i digitalizacije, kao svojevrsnu premosnicu u novo doba autoindustrije. Još uvijek nudi konvencionalne motore, ali svi su na određeni način nadopunjeni strujom, bilo kao blagi hibridi ili PHEV vozila.
Osim toga, nova E-klasa donosi sve najnaprednije sustave digitalizacije i sustave potpore vozaču. Dugačka je 494,9 cm, široka je 188 te visoka 146,8 cm. Nastala je na platformi koju koriste i manja C-klasa i veća S-klasa, uz međuosovinski razmak od 296,1 cm (+2 cm), te pruža 540 litara prtljažnog prostora. Koeficijent otpora zraka je i dalje 0,23.
Unutrašnjost je u potpunosti digitalizirana s tri velika zaslona koji čine središnji zaslon od 14,4 inča te po jedan zaslon ispred vozača i suvozača dijagonale 12,3 inča. Nudi čitav niz naprednih funkcija povezivosti, a pomoću umjetne inteligencije pamti i uobičajene rutine korisnika i prilagođava se vozaču. Osim limuzine, u ponudi je i karavanska izvedba E-klase po početnoj cijeni od 76.699 eura za benzinski E 200 model. Karavan se može naručiti i kao All Terrain izvedba.
Neka mi netko, po mogućnosti onaj "stručnjak" Marušić, objasni kako to razgovor na mobitel toliko ometa vožnju, a ovi silni televizori na ploči ne