Božićna kupovina

Kako se za Božić pripremalo nekada, a kako danas: Pogledajte generacijski jaz koji se stvorio u samo nekoliko desetljeća

Foto: Huawei
Kako se za Božić pripremalo nekada, a kako danas: Pogledajte generacijski jaz koji se stvorio u samo nekoliko desetljeća
15.12.2020.
u 17:05
Božić kuca pred vratima i stižu rasprodaje! Donosimo generacijski božićni vodič kako bismo vam olakšali potragu za idealnim božićnim poklonom
Pogledaj originalni članak

Stigao je i taj dio godine. Izlozi se zlate i crvene s velikim naljepnicama na kojima su ogromne oznake postotaka. Ne treba puno pojašnjavati što znače jer krajem godine stižu uobičajene rasprodaje i posebne božićne pogodnosti. Međutim, za određene generacije ljudi, blagdansko vrijeme kupovine je itekako stresno, dok druge posve uživaju probirući najbolje proizvode kojima će razveseliti svoje bližnje.

Milenijalci i pripadnici generacije Z započinju blagdanske shoppinge na Black Friday te su ovisnici o tehnologiji. Starije generacije za razliku od njih više troše, no preferiraju svijet prije interneta. Bilo da pripadate Baby Boomerima, generaciji X i Y, ili najmlađoj punoljetnoj generaciji Z, svaka posjeduje određene karakteristične životne i kulturne osobine. Uz pomoć ovog generacijskog vodiča, saznajte kojoj generaciji pripadate, kao i osoba kojoj želite pokloniti najbolji mogući poklon za Božić i nadolazeće blagdane.

Baby Boomeri poštuju tradicije analognog svijeta

Kada govorimo o užicima božićnog shoppingiranja, Baby Boomeri kao generacija rođena nakon 1946., najmanje uživaju u kupovini te najmanje istražuju nove proizvode u dućanu jer se drže onih proizvoda s kojima su već upoznati. Međutim, ako ih neki proizvod uspije zainteresirati, reagiraju čak duplo više nego mlađe generacije.

Većina pripadnika baby boomer generacije danas ima iznad pedeset godina ili su u mirovini. Iako su bliži tradicionalnim vrijednostima, itekako prate trendove te su u kontaktu s tehnologijom. Ne provode toliko vremena na popularnim društvenim aplikacijama, ali uživaju u blagodatima digitalnog doba i njihovu otkrivanju.

Kroz život su bili svjedoci analognog svijeta popraćenog tehnološkim inovacijama čiji su proizvodi bili skupi i nedostupni, a proizvode danas gledaju kroz ideju stabilnosti i kvalitete. Ipak, nakon 1945., u zapadnom svijetu je došlo do procvata ekonomije i velikog porasta nataliteta te su ljudi u ovoj generaciji mogli priuštiti luksuze koji su danas mlađim generacijama nezamislivi.

Međutim, iako nisu poznati kao generacija tech-savyja, ponešto znaju i o tehnologiji. Ako za njih zaista vrijedi ona poslovica da s godinama dolazi mudrost, vaš boomer želi provoditi vrijeme što je ugodnije i jednostavnije moguće. Stoga, kako bi još više bili u koraku s digitalnim vremenom i imali sve što je potrebno za hobije i opuštanje, a opet ne bi pretjerano komplicirali s upotrebom gadgeta, za njih je idealan božićni poklon upravo tablet Huawei MatePad Pro s Huawei M-pencil olovčicom. S ovim tabletom nude se fantastična vizualna iskustva u kojima svaki tamni ili svijetli detalj izgleda živopisno i jasno. Ovaj tablet posjeduje kinematografsku razinu boja i certificiran je u smanjenju plave svjetlosti radi zdravlja očiju te je idealan za produkciju sadržaja ili čitanje omiljenih knjiga za božićne blagdane.

Vaš Baby Boomer bit će očaran ovim tabletom kao božićnim poklonom, ne samo zbog cjenovne dostupnosti, već i zbog izrazite sofisticiranosti i prilagodljivosti. Uz pomoć M-pencil olovke možete pisati bilješke i pripremati božićne recepte, crtati i pretvoriti sve misli u kreativne ideje. Zbog svog snažnog procesora, baterije koja napaja do 12 sati i lagane portabilnosti, postaje omiljeni partner za svaki zadatak i izazove.

Foto: Huawei
Huawei MatePad Pro s Huawei M-pencil olovčicom

Generacija X – poduzetna generacija koja cijeni neovisnost

Generaciji X pripadaju ljudi rođeni 1965. godine sve do početaka osamdesetih godina prošlog stoljeća. Neutemeljeno su se nalazili u sjeni starije generacije koja je u vrijeme njihova odrastanja bila radni i obrazovni stup društva. Danas ljudi koji pripadaju generaciji X u prosjeku zarađuju više nego mlađe generacije, ali više i troše. Prema istraživanjima, oko 11% više od baby boomera te čak za trećinu više od milenijalaca, stavljajući tako generaciju X u dominantnu skupinu u poslovnom smislu.

Gledajući televiziju, ova generacija vodila je bogat kulturni život uživajući u popularnoj glazbi i kultnim filmovima koji su danas klasici. Danas, kao odrasle stručnjake, opisuju ih kao balansirane ljude s poduzetničkim sposobnostima. Opisuju ih kao generaciju fokusiranu na obitelj te spadaju u društveno-odgovorne individualce i ljubitelje neovisnosti. Za takve pripadnike ove generacije savršeno se uklapa božićni poklon Huawei MateBook 13 2020 laptop koji će im pružiti sve što im je potrebno da balansiraju profesionalnu karijeru i slobodno vrijeme. Ova generacija voli digitalni svijet te ga istraživati, kako za profesionalni, tako i za vlastiti razvoj. Tim više ovaj Huawei proizvod postaje impresivan blagdanski poklon kojim ćete razveseliti vašeg Gen-Xera za sve aktivnosti.

Foto: Huawei
Huawei MateBook 13 2020

Lagan i prenosiv, balansira stil, performanse i zabavu u snažnom i elegantnom uređaju. Iako ima samo 13 inča, posjeduje 2K FullView zaslon koji reagira na dodir s potpunom točnošću. Za božićne blagdane, ovaj poklon može poslužiti kao lagan i prijenosan uređaj za svaku blagdansku zabavu jer teži samo 1,3 kilograma, a 14,9 milimetara je tanak. U jednu ruku ovaj laptop je elegantni sklad modernog dizajna glatkih linija i snage Intelova procesora 10. generacije kojim se s lakoćom izvršava svaki zadatak. Posjeduje čak 16GB memorije uz 512 GB SSD disk te pruža glatko pokretanje intenzivnih aplikacija čineći sve korisnike ovog laptopa i više nego zadovoljnima.

Originalnost i kreativnost milenijalaca

Iako se o njima stalno iznova raspravlja, Milenijalci, poznati i kao generacija Y, posljednjih su godina u velikom središtu marketinškog istraživanja i brendiranja. Noseći teret generacije koja je bila posve drugačija zbog spoja tradicionalnih i digitalnih utjecaja, neprestano su bili meta analize kako bi razni marketeri pronašli najbolje načine da se do njih dopre.

Milenijalci obožavaju prisutnost kupovina na svim kanalima, odnosno kad kupuju da im se nudi integrirano iskustvo u kojemu bez previše truda mogu promijeniti konzumersko iskustvo s mobitela na laptop, pa sve do lokalne fizičke trgovine i natrag. Definiraju se kao sveprisutni kupci koji će iskoristiti sve što im se pruži, a većina ih obožava usmenu preporuku ključnog influencera kako bi konačno obavili kupovinu. Za razliku od prijašnjih generacija, za milenijalce kupovina je društveni događaj u kojemu uživaju i smatraju ga zabavnom i opuštajućom aktivnosti.

Foto: Huawei
Huawei Watch GT 2 Pro

Svima je užasno teško odrediti što milenijalci vode, ali to nije zato što imaju vrlo različite interese, nego zato što su izuzetno otvorenog uma i cijene inovacije. Kao generacija koja je taman srastala s prijelazom na potpuno digitalni svijet, u ovu specifičnu generaciju spadaju ljudi rođeni nakon 1981. godine pa sve do 1996. godine. Duboko vjeruju u kvalitetu života praćenu s originalnosti te obožavaju bilježiti sve životne trenutke kroz pisanje, fotografiranje i snimanje, dijeleći ih na društvenim mrežama. Milenijalci od svih generacija najviše vole poklanjati poklone, pa zašto vašeg milenijalca ove godine ne biste iznenadili s inovativnim i modernim poklonom koji će zasigurno obožavati.

Još je jedna karakteristika pridodana najviše ovoj generaciji su nosivi predmeti poput pametnih satova. Ova generacija ih jednostavno obožava te polovica korisnika zamjenjuje jednostavne fitness trackere s kompleksnim i pametnim satovima. Ovaj božićni poklon se za milenijalce čine idealnim predmetom koji mogu dobiti pod božićni bor, pogotovo kad se uzme u obzir da prednost daju spojivost svih digitalnih kanala, što pametni satovi pružaju. Huawei Watch GT 2 Pro napravljen je od safirnog stakla otpornog na ogrebotine i titanijskog kućišta te promovira profinjenost i dinamičan život zaljubljenika u prirodu i avanture. Budućeg vlasnika ovog sata posebno će razveseliti činjenica da lice sata može promijeniti na 200 različitih tema i više od sto sportskih načina rada kojim prati sve vitalne funkcije uz osobno asistiranje. Tu je i ženska verzija Huawei Watch Fit kojemu baterija traje deset dana te raspolaže s 11 sportskih načina vježbanja i 85 prilagođenih načina vježbanja. Kombinirajući sofisticiran izgled i pustolovni duh s naprednom metrikom, pronađite s ovim satovima idealan životni ritam i razveselite bližnje fantastičnim božićnim poklonom.

Foto: Huawei
Huawei Watch Fit

Digitalna povezivost Gen-Zera

Najmlađa generacija Z rođeni su u posve digitalizirano vrijeme te je internetska platforma njihov drugi dom. Tu spadaju generacije rođene nakon 1997. godine stoga se, zbog izrazitog znanja u istraživanju digitalnih platformi, educiraju prije kupovine. Također, analiziraju što bi za njihov ukus bilo najbolje te najčešće ostavljaju vidljive recenzije.

Najselektivnija su i najštedljivija generacija te preferiraju proizvode na rasprodaji. Dijele ljubav prema shoppingiranju s milenijalcima te su generacija koja najviše provodi vremena online. Generacija Z totalno je ovisna o mobitelima te su pravi digitalni znalci. Internet, tj. umreženost je njihov drugi dom, stoga obožavaju društvene aplikacije, snimati se, bingeati na streaming platformama te im je stalo do etičnosti i iskrenosti brendova koje koriste.

Za ovaj tip generacije, najidealniji bi poklon bio upravo onaj koji bi im samo dao sve mogućnosti istraživanja digitalnog i kreativnog svijeta u kojemu su vizualni mediji glavno sredstvo zabave. Za njih bi fantastičan božićni poklon bio Huawei P Smart 2021 mobitel i nagrađivane FreeBuds Pro slušalice. Nagradite za Božić vašeg Gen-Zera s ovim vrhunskim proizvodima, s mobitelom koji posjeduje četverostruku AI kameru, glavnu kameru od 48 megapiksela i slušalicama impresivna zvuka koji blokiraju vanjsku buku.

Tako će dobitnik ovog poklona moći bilježiti i gledati genijalne blagdanske pustolovine neovisno je li dan ili noć. Huawei je globalno prepoznat kao brand s elegantnim i besprijekornim proizvodima koji stvaraju savršen spoj u dodiru s tijelom. S tri moderne boje, P Smart 2021 mobitel stvara zaljubljenost na prvi pogled. Osim toga, prati učinkovit i brz život ove generacije sa SuperCharge tehnologijom punjenja kojom se jamči gledanje videozapisa dodatna dva sata uz samo deset minuta punjenja. Uz moćnu bateriju i inteligentan algoritam za uštedu energije, ovaj božićni poklon idealan je za trajnu zabavu i najbolju pohranu vaših omiljenih videozapisa i fotografija.

Foto: Huawei
Huawei P Smart 2021 i FreeBuds Pro slušalice

Ove proizvode možete pronaći na Huaweijevoj službenoj stranici.
Sadržaj nastao u suradnji s Huawei Hrvatska.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr